۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۳۸۵۱۸
امام جمعه موقت کاشان:

مسئولان با مدیریت و اقتدار با ناهنجاری‌های اخیر برخورد و مقابله کنند

مسئولان با مدیریت و اقتدار با ناهنجاری‌های اخیر برخورد و مقابله کنند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با تقدیر از اقدامات ارزنده دولت برای ایجاد زیرساخت‌های کشور گفت:مسئولان با مدیریت صحیح و اقتدار با ناهنجاری‌ها برخورد و مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های این نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: امروز همه توطئه دشمن برای بی اثر کردن و بی محتوا کردن مجالس عزای امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمن بعد از شهادت امام حسین (ع) افزود: تبلیغات دشمنان اسلام بر علیه امام حسین (ع) تا به امروز همچنان ادامه داد و امروز نیز ایجاد شبهه از سوی دشمنان اسلام درفضای مجازی نشانه ترس و واهمه از دستاورد‌های قیام امام حسین (ع) است.

به گفته وی مردم ایران اسلامی قرن‌ها است که با محبت قلبی امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زندگی می‌کنند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح با دست خالی و با هدف ایجاد حکومت اسلامی مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: درهشت سال جنگ تحمیلی با وجود حمایت تمام دنیا ازصدام ملت ایران با تأسی قیام امام حسین (ع) یک تنه در مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

وی افزود: ملت ایران امروز نیزدر مقابل جنگ نابرابر و ناعادلانه ترکیبی دشمن با هدف متلاشی کردن کانون خانواده‌ها و همچنین جنگ سیاسی، تبلیغاتی، نظامی و اقتصادی با تأسی از قیام امام حسین (ع) محکم و استوار ایستاده است.

امام جمعه موقت کاشان ارتباط با خدا و معنویت را رمز عزت انسان دانست و با بیان اینکه ارتباط قوی امام حسین (ع) با خدا سبب عزت حضرت شد اظهار داشت: این معنویت و ایمان است که می‌تواند انسان را در مسیر هدایت نگهدارد.

وی با اشاره به فرمایش اخیر رهبرمعظم انقلاب در آستانه محرم به موضوع تبلیغ اظهار داشت: امروز برای مقابله با دشمن باید از سلاح خود دشمن که سلاح نظامی و اقتصادی و تبلیغی استفاده کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار اظهار داشت: امروز به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر نظامی ایران، سلاح نظامی دشمن خنثی شده است و دیگر حرفی از گزینه نظامی نمی‌زنند و حتی گزینه‌ای برای زیر میز خود هم ندارد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: توقیف کشتی نفتکش ایران توسط آمریکا و درخواست آمریکایی‌ها برای تخلیه کشتی و امتناع شرکت‌های نفتی آمریکا از تخلیه نفتکش ایرانی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ترس و واهمه از ایران است.

وی با تقدیر از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌های اساسی کشور اظهار داشت: مسؤولان با مدیریت صحیح و اقتدار با ناهنجاری‌های اخیر برخورد و مقابله کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات