۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۳۸۵۲۸
امام جمعه شیراز:

دشمنان آرزوی نابودی قرآن را به گور خواهند برد

دشمنان آرزوی نابودی قرآن را به گور خواهند برد
نماینده ولی فقیه در فارس ضمن محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، گفت: ما به دشمنان اسلام اعلام می‌کنیم که دوره آمریکا و اسرائیل در جهان تمام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه این هفته در سلسه مباحث معارف انقلاب اسلامی به اعتقاد مکتب شیعه در خصوص ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم حضرت ولی عصر(عج) در زمان غیبت ولی فقیه را تعیین می کنند و خبرگان محترم‌ کشف می‌کنند که عنایت حضرت با چه کسی است و همه باید از او فرمان ببریم.

خطیب جمعه شیراز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد مسئله تبلیغ دین اظهار کرد: مومنین و خیرین باید مسیری را باز کنند تا اهل فضل، طلاب و روحانیون بتوانند سخن خدا، رسول خدا و اهل بیت(ع) را برای مردم بیان کنند.

وی خطاب به هیئات مذهبی تاکید کرد: مجالس عزاداری بدون سخنران نباشد، مداحی خوب است اما مداحی بعد از شکل گیری معرفت مناسب است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به شور و شوق جوانان برای حضور در مجلس سیدالشهدا(ع) گفت: این موضوع برای ما مایه افتخار است و برای دشمن مایه روسیاهی است که چقدر تلاش کردند این نسل را از محبت اهل بیت دور کنند اما هر چه می بینید عشق به اباعبدالله(ع) است .

امام جمعه شیراز با محکومیت اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم اذعان کرد: عداوت و کینه دولت منحوس سوئد باعث شد امت اسلامی دوباره دشمنان خود را بشناسد و اگر امت اسلامی حرکت نکند تصمیم دشمنان این است که قرآن را از میان مردم نابود کنند و مسلما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی تاکید کرد: ما امت اسلامی یک صدا و با فریاد بلند به همه دشمنان اسلام اعلام می‌کنیم اگر می‌خواهید با این دسیسه‌ها استکبار خود را ادامه دهید بدانید که دوره آمریکا و اسرائیل در جهان تمام شده است.

ارسال نظرات