۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۷۳۸۶۷۵
مسئول واحد امور خانواده حرم بانوی کرامت خبر داد؛

برگزاری تبلیغ چهره به چهره «هادیان کریمه» با موضوع سبک زندگی حسینی

برگزاری تبلیغ چهره به چهره «هادیان کریمه» با موضوع سبک زندگی حسینی
حجت الاسلام انصاری از آغاز طرح «هادیان کریمه» خبرداد و گفت: طلاب در این طرح به صورت چهره به چهره به تبلیغ سبک زندگی حسینی می پردازند و به شبهات اعتقادی مردم پاسخ می دهند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا انصاری مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام جمعی از طلاب آموزش دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب «هادیان کریمه» در این آستان مقدس به تبلیغ چهره به چهره در میان زائران می پردازند.

وی افزود: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت، پرهای مشکلی و کارت مخصوص شناخته می شوند ظهرها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و غروب ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در ورودی های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مستقر هستند و در رابطه با سبک زندگی حسینی و لازمه های آن با مردم سخن می گویند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: با توجه به این که هفته اول محرم هفته امر به معروف ونهی از منکر نامیده شده است «هادیان کریمه» نیز در این راستا در قالب های دوستانه و صمیمی تذکرات لازم را به زائران حرم مطهر می دهند.

وی با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم در مناسبت های گذشته، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم نیز پاسخ می دهند که مورد استقبال زائران به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

حجت الاسلام انصاری گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات