۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۳۸۸۵۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

اجرای پویش «لبیک یا قرآن» در هیئات مذهبی کاشان

اجرای پویش «لبیک یا قرآن» در هیئات مذهبی کاشان
اصفهان - حجت الاسلام بصیرتی از اجرای پویش «لبیک یا قرآن» در هیئات مذهبی کاشان همزمان با هیئات مذهبی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی هتک حرمت به قرآن کریم پویشی با عنوان «لبیک یا قرآن» در همه هیئات مذهبی سراسر کشور با همخوانی سوره مبارکه مسد توسط عزاداران در شب عاشورا برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور اعلام انزجار عزاداران حسینی و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن از سوی هیئات مذهبی کاشان، پویش لبیک یا قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مسد توسط قاریان وحافظان قران و جمعخوانی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: این حرکت قرآنی به صورت نمادین در شب عاشورا از کنار مضجع شریف محتشم کاشانی و از سوی هیئت مهدوی کاشان با استفاده از تلاوت قاری وحافظ بین المللی قرآن استاد حاج مصطفی اصفهانیان در جمع عزاداران حسینی و با صدای لبیک یا قرآن و جمع خوانی سوره مسد رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام بصیرتی ابراز امیدواری کرد این پویش به صورت فراگیر در همه هییات مذهبی کاشان در شب عاشورا یک قیام قرآنی به پا نموده تا پاسخ محکمی از سوی عزاداران حسینی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات