۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۳۹۱۸۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم گرامیداشت شهدای شهریورماه، شهیدان رجائی و باهنر برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهدای شهریورماه، شهیدان رجائی و باهنر برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریورماه ظهر سه شنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور رییس و اعضای این ستاد در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان دستگاه‌ های استان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اعلام قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع)، اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را محکوم‌ کرد و از حضور به موقع مردم عزیز در تظاهرات محکومیت این اهانت در نمازهای جمعه و مراسم عزاداری عاشورای حسینی تقدیر کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به بهانه ۱۲ مرداد سالگرد تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همراهی و همکاری دستگاه‌ ها و مردم در برگزاری مراسم دينی و انقلابی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی از شهیدان آيت الله مدنی و آيت الله قدوسی، حجت‌الاسلام اندرزگو ، سرتيپ دستجردی، شهیدان لاجوردی، عراقی و پسرش حسام تجلیل کرد و گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریور ماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان خواست در هفته دولت به تبیین خدمات دولت و خدمت هر چه بهتر همت گمارند.

ارسال نظرات