۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۳۹۳۸۹
امام جمعه پلدختر:

احیای فرهنگ امربه معروف، لازمه مقابله با ضد ارزش ها است

احیای فرهنگ امربه معروف، لازمه مقابله با ضد ارزش ها است
حجت الاسلام موسوی بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز، در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر گفت: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه  امربه معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است، افزود: با استفاده از ظرفیت ها باید در جهت احیای این فریضه واجب گام برداریم.

وی به اهمیت و نقش شورای ترویج امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد: امید که شاهد روند پیشرفت در ستاد امربه معروف و نهی از منکر باشیم.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر را دستور خداوند، ائمه(ع) و مطالبه رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: همین امر مسؤولیت ما را در این حوزه سنگین تر می کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم آنچه که وظیفه ماست در قبال دین مبین اسلام و ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی را عملی کنیم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین عامل برای ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات