۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۳۹۳۹۱
امام جمعه رومشکان:

اصل انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است

اصل انقلاب اسلامی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است
حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه اصل انقلاب امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: انقلاب شرایط را برای همه فراهم ساخته که فریضه امربه معروف را احیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا، ظهر امروز در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امربه معروف و نهی از منکر دو فریضه با ارزشی هستند که برکات فراوانی در پی دارند.

امام جمعه رومشکان با اشاره به اینکه در قرآن کریم در آیات مختلف به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر اشاره شده است، افزود: امربه معروف و نهی از منکر نقش کلیدی در جامعه برای تمدن سازی اسلامی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولان نباید نسبت به یکدیگر و جامعه بی تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: بدترین آفت برای جامعه اسلامی بی تفاوتی نسبت به همدیگر، خطاها، لغزش ها و غفلت از معروف ها است.

حجت الاسلام فاطمی نیا بیان کرد: اصل انقلاب اسلامی بر مبنای امربه معروف و نهی از منکر است و این انقلاب شرایط را برای مردم و مسئولین فراهم ساخته که فریضه امربه معرف و نهی از منکر را احیا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در عمل اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند، بیان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیز باعث می شود فعالیت در این زمینه بهتر و موفق تر انجام شود.

امام جمعه رومشکان عنوان کرد: بنا به فرموده قرآن کریم همه مسئولین، کسانی که در جامعه اسلامی مسؤولیت پیدا می کنند باید مساله امربه معروف و نهی از منکر را در بین خود و دیگر مسؤولان نهادینه سازند.

حجت الاسلام فاطمی نیا تاکید کرد: مسؤولین باید حامی مساله امربه معروف و نهی از منکر باشند و تذکر لسانی را بین همکاران و مردم نهادینه سازند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات