۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۳۹۶۶۵
حجت الاسلام محققی مطرح کرد؛

خبرگزاری رسا با اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های انقلابی حوزه استقبال می کند

خبرگزاری رسا با اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های انقلابی حوزه استقبال می کند
مدیرعامل خبرگزاری رسا فعالیت های رسانه حوزوی را در جهت انعکاس پیام های علما و فعالیت های حوزه انقلابی علی رغم مشکلات و سختی ها، روبه رشد معرفی کرد و استقبال از فعالیت های انقلابی حوزه با خبررسانی دقیق را وظیفه این مجموعه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دیدار مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با آیت الله حسینی بوشهری در دفتر جامعه مدرسین اظهار داشت: طلاب و کارکنان خبرگزاری رسا اشتغال تحصیلی خود را دارند و این مجموعه خبری برای ارتقای علمی همکاران خود توجه جدی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف خبرگزاری رسا ارتقای علمی همکاران خبرنگار را لازمه فعالیت رسانه ای این خبرگزاری دانست و تأکید کرد: توجه به امور علمی و عمق بخشی محتوایی را به عنوان مزیت رقابتی خود در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام محققی راه اندازی گروه سیره امامین انقلاب را در راستای تأکید بر مطالعات انقلاب اسلامی در مسیر تولید محتوای رسانه ای معرفی کرد.

وی با اشاره به راه اندازی گروه ادیان، مذاهب و فرق ذیل فعالیت های رسانه ای خبرگزاری رسا ادامه داد: یک میز تخصصی با حضور صاحب نظران و فعالان مرتبط تشکیل شده است تا مباحث این عرصه با استفاده از ظرفیت های حوزوی پیگیری شود.

حجت الاسلام محققی با اشاره به شرایط بودجه ای کشور عنوان داشت: در دوران تحریم اقتصادی فشارهای زیادی بر حوزه فرهنگ وارد می شود و متأسفانه بودجه فرهنگی هم تراز سایر عرصه ها پیش نرفته و سهم فرهنگ نسبت به بودجه کل کشور کاهش داشته است، این شرایط باعث فشار زیادی به مراکز فرهنگی دینی و حوزوی شده است.

وی فعالیت خبرگزاری رسا را برای انعکاس پیام های علما و فعالیت های حوزوی انقلابی علی رغم مشکلات و سختی ها، روبه رشد معرفی و خاطر نشان کرد: خبرگزاری رسا خود را موظف می داند از فعالیت های انقلابی حوزه های علمیه با خبررسانی دقیق، استقبال کند و انتظار می رود از داخل حوزه های علمیه نیز حمایت هایی صورت بگیرد.

این فعال رسانه ای با اشاره به انتخابات امسال و قرارگیری آن در دوران پس از اغتشاشات طراحی شده دشمن اظهار داشت: مردم با حضور معنا دار خود در این انتخابات و با منتخبان خود، دشمنان نظام اسلامی را نا امید و دوستان انقلاب در جهان را خوشحال خواهند کرد.

وی افزود: رویکرد حوزه های علمیه در انتخابات مجلس و خبرگان از اهمیت دوچندانی برخوردار است. از این رو رهنمودهای آیت الله حسینی بوشهری برای انجام رسالت خبرگزاری رسا در پیگیری رویکردهای خبری نقش موثری دارد.

ارسال نظرات