۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۷۰۹

حوزه‌ خواهران با صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر همکاری می‌کند

حوزه‌ خواهران با صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر همکاری می‌کند
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد که حوزه‌های علمیه خواهران خود را ملزم می‌داند که از عملکرد موفق نظام دفاع و به جهاد تبیین بپردازد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دیدار برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام شد، با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه نقش مادری خود را در همه عرصه‌ها و حوزه‌های نظام اسلامی عهده‌دار است، اظهار کرد: برخورداری از یک نظام تامین اجتماعی درست از نظام اسلامی انتظار می‌رود و ما به عنوان بخشی از نظام تعلیم و تربیت و دستگاه معرفتی کشور هم تلاش می‌کنیم تا به بخش‌های مختلف برای تحقق عدالت اجتماعی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در کارآمدی دین و نقش حکمرانی اسلامی همه ما متعهد هستیم که چهره موجهی از دین ارائه کنیم، گفت: اگر دنیا به دنبال یک الگوی برتر است ما باید این الگوی برتر را ارائه کنیم.

روستائیان و عشایر در همه صحنه‌های انقلاب درخشیده‌اند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تاکید بر اینکه کشاورزان، روستائیان و عشایر در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب به خوبی درخشیده‌اند، گفت: ما همانطور که نسبت به دین‌داری مردم متعهد هستیم باید دنیای مردم را نیز آباد کنیم و خدمات بیمه اجتماعی به ویژه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در راستای تحقق همین هدف است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه همگانی است، مطرح کرد: ما باید کاری کنیم که مردم دیگر دغدغه اقتصادی نداشته باشند و در شرایطی آرام به زندگی بپردازند. هر چند که اتفاقات امروز فقط به عملکرد دولت‌ها بر نمی‌گردد و دست‌ها و دسیسه‌هایی مانع تحقق آرامش جامعه توحیدی است و در طول تاریخ هم این دسیسه‌ها وجود داشته است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فاضل با اشاره به فعالیت ۵۰۰ واحد آموزشی زیر مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور گفت: طرح امین را با مشارکت آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم تا ۲۵ هزار نفر از خواهران مبلغ به تبلیغ آموزه‌های دینی و تبیین دستاوردهای نظام بپردازند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران خود را ملزم می‌داند که از عملکرد موفق نظام دفاع و به جهاد تبیین بپردازد، گفت: این مجموعه آمادگی خود را برای معرفی و توسعه فعالیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام می‌کند.

ارسال نظرات