۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۳۹۸۰۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آتش زدن قرآن نوعی اعلان جنگ عقیدتی از سوی دشمنان دین اسلام است

آتش زدن قرآن نوعی اعلان جنگ عقیدتی از سوی دشمنان دین اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: آتش زدن قرآن کریم که کلام خداوند متعال است اعلان جنگ از سوی معاندان و دشمنان دین رحمانی اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون و نیز فعالان مذهبی و فرهنگی کرمانشاه که با محوریت محکومیت توهین کنندگان به قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: تداوم هتک حرمت و آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهای اروپایی نشان دهنده آغاز یک جنگ عقیدتی و فرهنگی علیه جهان اسلام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تأکید کرد: بی‌گمان تا زمانی که از سوی جهان اسلام در مقابل این اهانت‌های بی‌سابقه به قرآن عکس العملی مناسب و قاطع نشان داده نشود باید همچنان شاهد این هتک حرمت‌ها باشیم.

این استاد حوزه تصریح کرد: آتش زدن قرآن کریم که کلام خداوند متعال است اعلان جنگ از سوی معاندان و دشمنان دین رحمانی اسلام است و بی‌گمان در آینده‌ای نزدیک این عمل هتاکانه نیز به دیگر کتاب‌های آسمانی همانند انجیل و تورات خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی عنوان کرد: کسانی که در پشت این هتاکی‌ها قرار دارند به دنبال به راه‌اندازی و زنده کردن دوباره جنگ‌های صلیبی هستند با این اختلاف که در یک طرف این جبهه مشرکان و عناصر بی‌خدا قرار دارند و در مقابل کشورهای مسلمان و صاحبان دیگر ادیان الهی صف کشیده اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: انتظار همه ما از جهان اسلام این است که پاسخ کوبنده‌ای به کشورهای حامی این عمل غیر انسانی داده شود زیرا استمرار این حرکت می‌تواند زمینه‌ای برای ایجاد اختلافات مذهبی و دینی در جهان اسلام و حتی در دیگر ادیان الهی شود./1400/

ارسال نظرات