۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۹۶۲
حجت الاسلام ایوبی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی روش پاسخ به شبهات با حضور ۲۰۰ نفر از ۲۰ استان

برگزاری دوره آموزشی روش پاسخ به شبهات با حضور ۲۰۰ نفر از ۲۰ استان
مدیر دوره‌های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه از برگزاری دوره‌ای سه روزه با حضور اساتید و علاقه‌مندان از ۲۰ استان کشور، در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ایوبی مدیر دوره های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه در نشست خبری دومین دوره آموزشی شبهه شناسی، روش پاسخ و مواجهه این دوره را در سه بخش عمومی، ویژه و تخصصی عنوان کرد.

وی افزود: کارگاه عمومی شامل دو سرفصل روش پاسخگویی و مواجهه با شبهات است. در کارگاه ویژه روش پاسخگویی به شبهات دانشجویی، دانش آموزی، بین الملل، شبهات رسانه ای، رویکرد تهاجمی در رفع و دفع شبهه است پیگیری می شود.

حجت الاسلام ایوبی در توضیح کارگاه تخصصی از فعالیت 7 کارگروه در همکاری با 7 مؤسسه حوزوی تصریح کرد: معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، مؤسسه دارالاعلام، حوزه علمیه خواهران، پژوهشگاه فقه نظام، مرکز تخصصی مهدویت و مؤسسه کلام اسلامی امام صادق(ع) در برگزاری این دوره همکاری دارند.

وی در خصوص مباحث کارگروه های تخصصی گفت: مهدویت، الحاد، وهابیت، حکمرانی، زرتشت و باستان گرایی، معنویت دینی و سکولار و زن و خانواده موضوعات کارگروه ها هستند.

مدیر دوره های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه از حضور فراگیران از 20 استان کشور خبر داد و افزود: واجدین شرایط از استان های فارس، یزد، قزوین، لرستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، گلستان، ایلام، البرز، خراسان رضوی، هرمزگان، تهران، بوشهر، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان و از شهرهای کاشان، بابل و بناب در این دوره مشتمل بر 200 نفر حضور دارند.

وی شرایط شرکت در دوره را منحصر به اساتید حوزه و طلاب سطوح سه و چهار عنوان کرد.

حجت الاسلام ایوبی در پایان خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دوره از 4 تا 6 شهریور در مرکز تخصصی کلام امام صادق پردیسان بوده و افراد شاخص مانند حجج اسلام والمسلمین شاکری، خسروپناه، جعفری هرندی، علی تبار، ایزدهی، امیدی از اساتید دوره هستند.

ارسال نظرات