۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۴۰۰۱۸
نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

جمهوری اسلامی در مظلومیت رسانه ای/خبرنگاران در صف نخست جهاد تببیین

جمهوری اسلامی در مظلومیت رسانه ای/خبرنگاران در صف نخست جهاد تببیین
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به سیاه نمایی دشمن در عرصه رسانه گفت: جمهوری اسلامی در یک مظلومیت رسانه ای در دنیا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که به همت دفتر ایشان در ساری برگزار شد، با گرامیداشت هفته خبرنگار با بیان این که خبرنگاران در صف نخست جهاد تببیین قرار دارند، گفت: رسانه ها باید در عرصه جهاد تبیین به رسالت واقعی خود عمل کنند.

وی افزود: در این خصوص هم مردم حق دارند بدانند مسؤولان و خادمان آنها چه خدماتی ارائه داده اند و هم مسؤولان حق دارند اقدامات و تلاش های آنها به سمع و نظر مردم برسد که در این بخش نقش رسانه ها مهم و پررنگ است.

امام جمعه ساری با بیان این که کار مسؤولان را نباید تنها پشت میز نشینی دید، ادامه داد: مدیران و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مسؤولیتی که عهده دارند باید برای رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم حضور میدانی و در صحنه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که یک میز کار مسؤولان حضور در میدان است، افزود: خبرنگاران و رسانه ها نیز باید با حضور میدانی و بررسی مشکلات و تنگناها در میدان، این مسائل را از مدیران و مسؤولان مطالبه کنند.

وی در ادامه سخنان خود به تریبون نماز به جمعه به عنوان ظرفیت و فرصتی مهم و ارزشمند برای تبیین مسائل برای مردم عنوان کرد و گفت: تریبون نماز جمعه تریبون آزادی است و گرایش سیاسی دولت ها در بیان نقاط ضعف و قوت مدیران و مسؤولان تأثیری ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که جمهوری اسلامی در یک مظلومیت رسانه ای در دنیا قرار دارد، افزود: همه رسانه ها دنیا بسیج شده اند تا نقاط قوت ایران اسلامی را کمرنگ و نقاط ضعف های احتمالی را برجسته سازی کنند که در این راستا نقش رسانه های کشورمان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر سیاه نمایی رسانه های دشمن بسیار مهم و اثرگذار است.

امام جمعه ساری با بیان این که رسانه ها باید در بیان مسائل اولویت ها را رعایت کنند، ادامه داد: خبرنگاران و اهالی رسانه باید ضعف ها و قوت ها را با هم ببینند.

وی با تأکید براین که رسانه ها باید خطوط اصلی دشمن را به خوبی بشناسند و خدای ناکرده با اطلاع رسانی نادرست در زمین دشمن بازی نکنند، تصریح کرد: رسانه ها باید مراقب باشند تا مصالح نظام و مملکت را فدای مسائل جناحی و سیاسی نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که متأسفانه مازندران علیرغم ظرفیت های عظیمی در حوزه کشاورزی دارد در این بخش ضعیف است، افزود: انتظار ما این است با توجه به ظرفیت های بالای مازندران در حوزه کشاورزی و ورزش، وزیر این دو وزارت خانه مهم مازندرانی باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم جمعی از خبرنگاران و رسانه های استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران تجلیل شدند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات