۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۴۰۰۳۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

در مقابل جریان سکولار، عافیت طلب و منفعل به صورت روشنگرانه وارد میدان شویم

در مقابل جریان سکولار، عافیت طلب و منفعل به صورت روشنگرانه وارد میدان شویم
حجت الاسلام نجف‌قلی زاده سرایی ضمن تجلیل از مجاهدت‌های علما در دفاع مقدس، روحانیت را در خط مقدم دفاع از ارزش‌های دینی، انقلابی و خدمت به مردم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این رسانه حوزوی، با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل خبرگزاری رسا، این گزارش را امیدوار کننده و رضایت بخش توصیف کرد.

وی با تجلیل از مجاهدت‌های حماسه آفرین روحانیت و علما در دفاع مقدس و نیز در سایر عرصه‌ها؛ از جمله ارشاد و هدایت مردم و جامعه، روحانیت را در خط مقدم دفاع از ارزش‌های دینی، انقلابی و خدمت به مردم توصیف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تقویت بیش از پیش فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی در حوزه‌های علمیه را امری بسیار حیاتی و لازم دانست و برخورداری از این روحیه را حلاّل بسیاری از مشکلات عنوان کرد.

حجت الاسلام نجف‌قلی‌زاده سرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مخرب برخی از خرد جریان‌های حوزوی که در مطالب مدیرعامل خبرگزاری رسا بدان اشاره شد، اقدامات روشنگرانه و کنشگری‌های رسانه‌ای خبرگزاری رسا در مواجهه با این جریان‌ها را هوشمندانه و بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

روحانیت در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلابی و خدمت به مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز جریان سکولار، عافیت طلب و منفعل، در حال فعالیت در حوزه می‌باشد که باید همه ما در مقابل این جریان‌ها به صورت روشنگرانه وارد میدان شویم؛ ما به سهم خود از فعالیت‌های ارزشمند خبرگزاری رسا در این جهت، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال نظرات