۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۲۱۳

فراخوان دوره دانش پژوه امامت جمعه + جزئیات

فراخوان دوره دانش پژوه امامت جمعه + جزئیات
مرکز تخصصی آموزشی حوزوی شهدای محراب در قم اقدام به پذیرش دانش پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی آموزشی حوزوی شهدای محراب در قم، به منظور استفاده از ظرفیت و استعدادهای مختلف، اقدام به پذیرش دانش پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه می‌کند.

فراخوان شرکت در دوره دانش پژوه امامت جمعه منتشر شد و بر اساس آن افراد باید در کنار آمادگی برای فعالیت در این عرصه، شرایطی همچون التزام به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، تلبّس به لباس مقدس روحانیت، موفقیت در مراحل آزمون علمی و مصاحبه تشخیصی، عدم اشتغال تمام وقت در نهادها و مراکز دیگر را دارا باشند.

تعهد خدمت در نهاد امامت جمعه (حداقل به مقدار دو برابر سنوات دوره)، برخورداری از سلامت جسمی، اتمام سطح دو حوزه، تأهل و دارای حداقل سن ۲۵ سال از دیگر شرایط پذیرش دانش پژوه در سطح سه گرایش تخصصی امامت جمعه است.

پذیرفته شدگان در این دوره از مزایایی همچون برگزاری کلاسها به صورت کارگاهی و مهارت محور با حضور اساتید مجرّب، جذب برگزیدگان دوره در نهاد امامت جمعه، امکان استفاده از کتابخانه تخصصی امامت و پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در این دوره می‌توانند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه به نشانی paziresh.ismc.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با شماره ۰۲۵۳۲۹۲۳۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین بر اساس برنامه، مصاحبه داوطلبان واجد شرایط نیمه شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات