۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۷۴۰۲۳
امام جمعه بعلبک:

لبنان نقطه پایان وجود سرطانی رژیم صهیونیستی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد یزبک با تاکید بر وحدت ملی و آمادگی لبنان در دفاع از خاک و ملت خود در صورت بروز هرگونه ماجراجویی صهیونیستی، تاکید کرد که غده سرطانی رژیم صهیونیستی در لبنان فرجام کار خویش را خواهد یافت.
شيخ محمد يزبك، عالم برجسته شيعه در بعلبك لبنان و عضو شوراي سياسي حزب الله


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه شهر بعلبک در شرق لبنان با تاکید بر آمادگی لبنانی ها برای ایستادگی و مقاومت در برابر هرگونه ماجرجویی رژیم صهیونیستی با اراده ای استوار و عزمی ملی، گفت: رژیم صهیونیستی گمان نکند که با حمله به لبنان خواهد توانست میان مردم این کشور تفرقه بیاندازد.

وی در همین راستا سخنان سعدالدین حریری نخست وزیر لبنان که در سفر خود به قاهره خطاب به حسنی مبارک رییس جمهور مصر بر آمادگی لبنان در دفاع از عزت و تمامیت ارضی خود در برابر اسرائیل تاکید کرده بود، را یادآور شد و تاکید کرد: ما آماده ایم و دشمن صهیونیستی اجازه اشغال خاک ما و کشتار ملت ما را نخواهد یافت، بلکه نقطه پایانی خواهیم بود بر وجود سرطانی این رژیم اشغالگر.

مسؤول حزب‌الله در بقاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنفرانس لندن ، این نوع کنفرانس ها را نشانگر حرکت و فعالیت سازمان های بین المللی در راستای برنامه های استکباری قدرت های بزرگ دانست و گفت: آیا برگزاری چنین کنفرانسی باید بعد از شعله ور شدن آتش فتنه و کشتار و ویرانی در یمن انجام گیرد؟ چرا هیچ کنفرانسی برای بررسی اوضاع اسفناک ملت غزه برگزار نمی‌شود؟ چرا وقتی عراق به تفاهم و وحدت ملی نزدیک می‌شود انفجارهای متعدد امنیت مردم این کشور را به خطر انداخته و جان بیگناهان بیشتری را می گیرد؟ نقش موساد در این انفجارها چیست؟/981/الف

 

ارسال نظرات