۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۴۰۴۶۰
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم جلوگیری از اسراف در شهرداری

لزوم جلوگیری از اسراف در شهرداری
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم جلوگیری ار اسراف در شهرداری تأکید کرد و گفت: نمونه بارز از اسراف بلااستفاده ماندن فرودگاه کاشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در آئین معارفه کیومرث محمدپور شهردار کاشان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، گفت: برای شهر مهم کاشان چشم انداز ترسیم شده و از روزمرگی پرهیز شود.

وی با اشاره به استفاده از نقاط قوت شهردار سابق کاشان، افزود: کلان نگری، ایده نو، ارتباط با اصفهان و تهران توسط شهردار حضور میدانی در سطح شهر و ارتباط با مردم باید در دستور کار شهردار قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان حضور در نماز جماعت و ارتباط با مدیران شهرداری در نمازخانه، حضور حداکثری در سطح شهر و همکاری با حوزه و دانشگاه برای ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه باید در اولویت کار شهردار باشد.

وی به لزوم تلاش برای توسعه و گسترش معنویت عمومی در سطح شهر تأکید کرد و با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که شهر قم را به گونه‌ای مدیریت کنید که هرکس وارد قم می‌شود معنویت را در قم احساس کند، اظهار داشت: فعالیت شبانه روزی مساجد برای استفاده مسافران، ایجاد نمازخانه در پارک‌ها و بوستان ها، راه اندازی موزه دفاع مقدس با هدف کمک به ترویج معنویت و ایجاد امید و ایمان در نسل جوان از جمله مواردی که شهردار کاشان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر جلوگیری از اسراف در شهرداری تأکید کرد و با بیان اینکه فرودگاه کاشان با ماهیانه یک میلیارد هزینه بدون استفاده مانده است و این خود اسراف در هزینه است، گفت: فرودگاه کاشان برای راه اندازی مجدد پرواز‌ها باید تحت پوشش سازمان هواپیمایی کشور قرار بگیرد.

وی همچنین توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را حائز اهمیت دانست و  افزود: شهرداری کاشان نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب، بویژه بند هفتم این بیانیه که در ارتباط با سبک زندگی اسلامی و تبیین آن برای نسل جدید اهتمام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ارتباط با امام زمان (عج) و شهدا، حضور در گلستان شهدا را سبب برآورده شدن حاجات دانست و یادآور شد: حضور در گلستان شهدا و امامزادگان به ویژه علی ابن باقر (ع) و استمداد از آن‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات برطرف کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات