۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۵۸۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امر به معروف تنها محدود به مسائل عفاف و حجاب نیست

امر به معروف تنها محدود به مسائل عفاف و حجاب نیست
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امر به معروف تنها محدود به مسائل عفاف و حجاب نیست و در رفتار‌های اداری و وظایف ذاتی ادارات نیز باید بروز و ظهور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید علیرضا مدیحی، گفت: اگر شهدا، جانبازان و آزادگان نبودند آمریکا و صدام در ایران حکومت می کردند.

وی با بیان اینکه انجام امر به معروفی که شما در برابر کشف حجاب انجام دادید غیرت دینی است، اظهار داشت: خداوند غیور است و هر غیورى را دوست دارد و به دلیل غیرتش تمام کارهاى زشت را اعم از آشکار و پنهان حرام کرده است.

وی ادامه داد: همه واجبات و مستحبات از مصادیق معروف و همه محرمات و مکروهات از مصادیق منکر هستند و نباید به گونه‌ای رفتار شود که نام امر به معروف و نهی از منکر به میان بیاید، ذهن‌ها به سمت یک معروف و منکر کشیده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها محدود به مسائل عفاف و حجاب نیست، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در رفتار‌های اداری و وظایف ذاتی ادارات نیز باید بروز و ظهور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اگر بقیه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تساهل دارند غیرت دینی آن‌ها کمرنگ است، افزود: کار شما مصداق غیرت دینی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات