۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۴۰۷۴۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت نظارت بیشتر در حوزه عفاف و حجاب

ضرورت نظارت بیشتر در حوزه عفاف و حجاب
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار نظارت بیشتر در حوزه عفاف و حجاب و مبارزه با علت ها در این بخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در دیدار دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: باید بیشتر به علت‌ها و سرچشمه‌ها بپردازیم، اگر مبارزه را با علت داشته باشیم معلول‌ها خودشان اصلاح می شوند.

وی با بیان این که با مسأله با بدحجابی و کم‌حجابی که به کشف حجاب رسیده باید در سه سطح مبارزه کرد، افزود: ابتدا باید با تشکل‌های پشت پرده زیرزمینی که این مسائل ضدفرهنگی را ساماندهی می‌کنند مبارزه کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دستگاه‌ها، ادارات و نهادهایی که کارکنانشان زیرمجموعه نظام بوده و موظف به رعایت حجاب و عفاف هستند را باید جدی بگیریم، ادامه داد: نظارت براصنافی که وظیفه فروش لباس را عهده دار هستند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به تاکیدات فراوان در رابطه با وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی در استان، حتی بیان این مسأله را چندش‌آور دانست و گفت: همه در حال تماشا هستیم کسی نیست بگوید که اینها خلاف شرع و عرف است؟ ناله می‌کنیم اما به‌دنبال راهکار نیستیم.

امام جمعه ساری همچنین از وضعیت برخی شهرک های خصوصی نیز انتقاد کرد و افزود: باید مشکلات و موانع نظارت بر این شهرک ها به خوبی بررسی شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که در کنار حجاب و عفاف، باید به بحث گرانی‌ها، تورم، کم‌کاری‌ها، اسراف‌ها نیز توجه کرد، بیان داشت: توجه و نظارت بر روی مدارس غیر دولتی هم باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به هجمه‌ها و اشتیاق‌ها برای رفتن به اربعین، اذعان داشت: علیرغم همه تلاش های دشمن و رسانه های بیگانه شاهد گسترش سالانه حضور مردم در این راهپیمایی عظیم هستیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات