۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۰۸۷۴

آیین رونمایی کتاب «شکوه اربعین» برگزار شد

آیین رونمایی کتاب «شکوه اربعین» برگزار شد
آیین رونمایی کتاب «شکوه اربعین» با حضور آیت الله نجم الدین طبسی در موسسه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، آیین رونمایی کتاب «شکوه اربعین» امروز عصر با حضور آیت الله نجم الدین طبسی در پردیسان، بلوار امام صادق(ع)، موسسه امام صادق(ع) برگزار شد.

این رونمایی علاوه بر مراسم حضوری به صورت مجازی در بستر فضای مجازی هیئت آنلاین و پخش زنده در تلویزیون اینترنتی پاسخ(مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات) پخش شد.

آیت الله طبسی با اشاره به کتاب احتجاج طبرسی گفت: کتاب احتجاج را مباحثه و تدریس کنید چرا که روش مناظره و چگونگی بحث کردن را به شما آموزش می دهد.

وی افزود: برخی فقط به دنبال ایجاد چالش و شبهه افکنی هستند و جواب حلی کارگشا نمی باشد بلکه باید با جواب نقضی طرف مقابل را به سکوت واداشت و بیشتر از آن وقت خودمان را برای چنین افرادی تلف نکنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مطالعه کنید و قلم به دست بگیرید، ابراز کرد: روش بحث را در کتاب های کافی جلدیک، بحار الانوار جلد نه و ده و احتجاج طبرسی ببینید و مطالعه کنید و سپس با جرأت قلم بدست بگیرید و گلوگاه ها و بزنگاه ها را بزنید.

آیت الله طبسی با اشاره به اینکه باید طرف مقابل خود را بسنجید، اظهار کرد: گاهی یک مناظره صحیح و با شناخت درست از طرف مقابل می توانید کاملا تاثیرگذار باشید و حقانیت شیعه را ثابت کنید اما اگر آن طرف بحث به دنبال دست انداختن می باشد نه پی بردن به حل مسئله، شما هم همانند او عمل کنید.

در پایان این مراسم از کتاب «شکوه اربعین» با حضور آیت الله طبسی و دست اندرکاران نشر این کتاب رونمایی شد.

 

ارسال نظرات