۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۴۱۰۰۴

کتاب کار "عمود آخر" منتشر شد + لینک

کتاب کار
کتاب کار "عمود آخر" ویژه مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی دوره متوسطه اول و دوم به کوشش رحیمی با موضوع راهپیمایی اربعین روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب کار "عمود آخر" ویژه مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی دوره متوسطه اول و دوم به کوشش حسین رحیمی با موضوع راهپیمایی اربعین توسط مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان تولید و روانه بازار شد.

مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان در راستای این هدف مقدس،‌ کتاب کاری را با موضوع پیاده‌روی اربعین جهت استفاده مربیان و مبلغان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تهیه و تنظیم کرده‌است که توشه‌ای کامل و دستمایه‌ای جذاب برای کمک به رسالت تبیینی- تبلیغی این بزرگواران است. کتاب «عمود آخر» با محتوایی شامل روایات اربعین، پژوهش علمی، یادداشت، احکام، سخنرانی، طرح بحث، داستانک و ایده‌؛‌ تلاشی در جهت رائه محتوای ناب و کاربردی برای مخاطب دانش‌آموزی است.

کتاب کار

ویژگی‌های این کتاب: رویکرد معرفتی- تربیتی، توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان، کاربردی بودن محتوا، تولید محتوا بر اساس اقتضائات میدان می باشد و علاقمندان جهت دسترسی به فایل کامل کتاب عمود آخر می توانند به سایت رسمی مرکز آینده سازان به نشانی اینجا مراجعه نمایند.

ارسال نظرات