۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۷۴۱۰۹۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مدیران اقتصادی برای تقویت ارزش پول ملی چاره اندیشی کنند

مدیران اقتصادی برای تقویت ارزش پول ملی چاره اندیشی کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: علیرغم ظرفیت‌های خوب اقتصادی در کشور هنوز ارزش پشتوانه پول ملی ما بسیار پایین است بنابراین مدیران اقتصادی در این باره باید چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به دیدار هیئت دولت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی معظم له به صورت همه جانبه از دولت سیزدهم حمایت فرمودند بنابراین امیدواریم که مسئولان و دولتمردان قدر این حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه باید اذعان کرد علیرغم ظرفیت‌های بسیار خوب اقتصادی در کشور هنوز ارزش پشتوانه پول ملی ما بسیار پایین است بنابراین مسئولان و مدیران اقتصادی در این باره باید چاره اندیشی کنند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب ایشان بر شکاف طبقاتی در جامعه تاکید داشتند زیرا شکاف طبقاتی خود یکی از عوامل دور شدن از آرمان‌های انقلاب می‌باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهم شهریور ماه روز بانکداری اسلامی عنوان کرد، امیدواریم بانک‌های ما در عمل شیوه و روش اسلامی را در بانکداری اجرا نمایند زیرا قوانین اسلامی در بحث بانک‌ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد./1400/

ارسال نظرات