۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۱۱۶۸
مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان:

ارائه خدمات رفاهی و معنوی در نمازخانه های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ارائه خدمات رفاهی و معنوی در نمازخانه های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
حجت الاسلام چراغی گفت: در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و مادی باید زمینه ارائه خدمات رفاهی و معنوی نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، صبح امروز در بازدید از نماز خانه مجتمع خدماتی رفاهی محور بروجرد به عراق گفت: باید نظافت و بهداشت محیط در این مجتمع‌ها رعایت شود و نظارت مستمری بر این موضوع انجام بگیرد و این مراکز باید از هر لحاظ مجهز و پاکیزه باشند تا زائرین حضرت اباعبدالله حسین(ع) که به منظور استراحت و یا انجام فرایض دینی خود به آنها مراجعه می‌کنند، بتوانند بهره لازم را ببرند و دچار مشکل نشوند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: علاوه بر خدمات رفاهی و مادی باید زمینه ارائه خدمات رفاهی معنوی نیز مورد توجه قرار بگیرد انتظار می‌رود وضعیت نمازخانه‌ها در این محور بهبود یابد.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز موجب می‌شود زائرین برای مدتی توقف و استراحت داشته باشند، ادامه داد: نباید از نقش نمازخانه‌های بین‌راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای غافل شد.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: نمازخانه های بین راهی از نظر بهداشت، شست‌وشوی فرش ها و نظافت سرویس های بهداشتی باید به صورت مستمر و پیوسته بازرسی می شوند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات