۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۴۱۳۹۰
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در پیامی:

امید است پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد

امید است پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ضمن تشکر از خدمات شبانه‌روزی خادمین و نیروهای نظامی و انتظامی در برگزاری مراسم اربعین امسال، در پیامی نوشت: امید آن می‌رود که پیاده‌روی اربعین، زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه حماسه ظهور باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خیرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از زحمات، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خادمین و نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه زوار حماسه پیاده‌روی اربعین اعم از آحاد پاسداران و بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

إنَّ لِقتل الحُسَیْن حَرارَة فی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لاتَبْرُدُ أَبَدأَ»

زوار عزیز، خادمین ارجمند و موکب داران بزرگوار؛

سلام علیکم؛

در نهضت عاشورا سه اصل تقدس، ماندگاری و اثرگذاری وجود دارد. به طور قطع و یقین این اراده الهی است که عاشورا و اربعین حسینی هر سال پر شورتر از گذشته برگزار و در اذهان ماندگار شود و به دلیل همین اثرگذاری، دشمنان را به ترس و هراس انداخته است.

حمد و سپاس خداوند متعال را که به نصرت و فضل او، امروز دنیا نظاره‌گر این حماسه توصیف ناشدنی است که اربعین حسینی به عظیم‌ترین و باشکوه‌ترین همایش انقلابی اقتدار مسلمانان و تجسمی از سیل جمعیتی که إن‌شاءالله در روز ظهور به سمت مکه مکرمه حرکت می‌نماید، مبدل گشته و امید آن می‌رود که پیاده‌روی اربعین، زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و مقدمه حماسه ظهور باشد.

برپایی خیمه عزا و پذیرایی از زائرین حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) و از آن مهمتر زیارت قبر مطهر و منور آن حضرت و دیگر ائمه اطهار (سلام‌الله علیهم اجمعین)، قطعاً یکی از برجسته‌ترین اعمال صالح و از مهمترین راه‌های جلب رضایت حضرت حق و سبب نزول رحمت خواهد بود.

اینجانب برخود فرض می‌دانم از زحمات، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خادمین گرامی، جمیع مدافعان بصیر، غیور و شرافتمند نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه زوار دلسوخته حماسه پیاده‌روی اربعین اعم از آحاد پاسداران و بسیجیان عزیز تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان ضمن مسألت سلامتی و دوام با عزت، از درگاه خداوند علیم و قدیر می‌خواهم زحمات شما را به مصداق آیه شریفه (فإن اللهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین) بپذیرد و آن را مایه سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت‌تان قرار دهد و همواره در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداء) و تحت زعامت نایب بر حقش حضرت آیت‌االه‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

ارسال نظرات