۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۱۳۹۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رهبر معظم انقلاب همه ما را به انقلابی گری و ساده زیستی توصیه فرمودند

رهبر معظم انقلاب همه ما را به انقلابی گری و ساده زیستی توصیه فرمودند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ما را به انقلابی گری و ساده زیستی توصیه فرمودند و این که دولت مشکلات مردم را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی با اشاره به سخنان اخیر رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ما را به انقلابی گری و ساده زیستی توصیه فرمودند و این که دولت مشکلات مردم را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دولت توصیه فرمودند با همه دولت ها مگر موارد استثنا رابطه برقرار شود و کشور های همسایه در اولویت باشند.

وی با اشاره به حرکت عظیم مردم برای راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از دو دولت ایران و عراق تشکر می کنم که به صورت هماهنگ موجبات این حضور میلیونی را فراهم ساختند، ضمن اینکه از استاندار محترم استان، موکب داران، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بهداشت و درمان که با تلاش های خوب تسهیل گر حرکت مردم بودند تشکر می نمایم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رخدادهای پیش رو تصریح کرد: 17 شهریور قیام مردم درسال 1357 بود و این که چه زحماتی برای به ثمر رساندن انقلاب صرف شد، لذا باید قدر انقلاب را باید بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اشاره ای هم به روز سواد آموزی داشت و خاطرنشان کرد: سواد آموزی و اهمیت آن که جزو کارهای موفق نظام بود، باید از همه دست اندرکاران این حرکت فرهنگی تقدیر شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نوزده شهریور سالروز وفات آیت الله طالقانی گفت: مرحوم آیت الله طالقانی که تمام عمرش را برای دفاع از انقلاب صرف کردند و مدام در تبعید بودند، همچنین بیستم شهریور شهادت مرحوم آیت الله مدنی است که بسیار مرد اخلاقی و خدایی بودند، که امام از ایشان به عنوان معلم اخلاق یاد برد، روز بیست و دو شهریور روز وقف هم که خیلی از کارهای فرهنگی ما بر اساس موقوفات برگزار می شود.

آیت الله علما ضمن در پایان سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) است که امیدوارم همه ما پیرو آن حضرت باشیم و دستورات آسمانی حضرتش را آویزه گوش قرار دهیم و این که همه ما به حب آل محمد (ص) زنده باشیم/1400/

ارسال نظرات