۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۴۸۱
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان مطرح کرد؛

سکوت رسانه‌های جهان در برابر عظمت و شکوه پیاده روی اربعین حسینی

سکوت رسانه‌های جهان در برابر عظمت و شکوه پیاده روی اربعین حسینی
اصفهان -پدرام فر با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بنا ندارند شکوه و عظمت اربعین حسینی رسانه‌ای شود، گفت: رسانه‌های جهانی در برابر شکوه پیاده روی اربعین سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام فر صبح امروز در یکصد و چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان با تقدیر و تشکر ازهمه کسانی که دربرگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی برای خدمات دهی با زائران امام حسین (ع) تلاش کردند، گفت: اربعین حسینی امسال باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: حضور چندین ده میلیونی زائران پیاده روی اربعین حسینی از کشور‌های مختلف جهان و از فرقه‌های مختلف و ادیان بیانگر تحقق شعار معروف «حب الحسین یجمعنا» است.

پدرام فر با بیان اینکه با وجود اینکه روز به روز به شکوه و عظمت اربعین حسینی افزوده می‌شود، اما دشمنان اسلام بنا ندارند شکوه و عظمت اربعین حسینی رسانه‌ای شود، ابراز داشت: رسانه‌های جهانی در برابر عظمت و شکوه پیاده روی اربعین حسینی سکوت کردند.

به گفته وی اربعین حسینی به دلیل اینکه نقطه مقابل رسانه‌های استکبار جهانی است آن را برجسته نکردند و عظمت آن را به نمایش نگذاشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان افزود: هرچند جمعیت ۲۲ میلیونی در این همایش بزرگ تاریخی شرکت کردند، اما ما نیز این همایش بزرگ بی نظیر در جهان را آنگونه که باید و شاید در رسانه‌های جهانی انعکاس ندادیم.

پدرام فر یادآور شد: در حالیکه هیچ نامی از نوجوان ۱۷ ساله‌ای که با گلوله مستقیم پلیس فرانسه کشته شد در فضای مجازی وجود ندارد اما برعکس مهسا امینی که با مرگ طبیعی و عارضه جسمی از دنیا رفت به گونه‌ای رسانه‌ای شد که نام او در اذهان عمومی ثبت و ضبط شد.

وی ادامه داد: این ویژگی و قدرت رسانه‌ای است که آنچه همسو با منافع خودش نباشد آن را بایکوت و آنچه را که در راستای منافع و سیاست‌های استکباری است را برجسته می‌کند، مانند نائل فرانسوی که چون رسانه‌ای نشد از اذهان پاک شد، اما برعکس مهسا امینی که رسانه‌ها سلبریتی‌های جهان به آن واکنش نشان دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با تأکید براینکه انتظار ما از دشمن مخالفان دین جز دشمنی نیست، اظهار داشت: عظمت اربعین بر مردم جهان پوشیده نیست.

وی از شهرداری کاشان به دلیل ارسال چندین دستگاه ون و اتوبوس برای کمک به زائران، تجهیزات و اعزام نیرو‌های خدماتی و فرهنگی خدمات شهرداری کاشان به کشورعراق تقدیرو تشکر کرد.

پدرام فر همچنین از مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان به دلیل برگزاری همایش بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی و استقرار موکب در مرز خسروی در آخرین روز‌های پیاده روی اربعین و خدمات دهی به زائران امام حسین (ع) تقدیر و تجلیل کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات