۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۴۱۶۱۳
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان:

خبرنگاران انقلابی سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند

خبرنگاران انقلابی سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند
اصفهان - پدرام فر خبرنگاران انقلابی را سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین دانست و گفت: تقویت جبهه انقلابی و ارزشی نظام امروز به عنوان یک اصل مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام فر در نشستی با خبرنگاران انقلابی شهرستان کاشان گفت: خبرنگاران انقلابی سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند.

وی افزود: تیزبینی رسانه‌های انقلابی بهترین و آگاه‌ترین مشاوران رسانه‌ای شهر کاشان برای همه مسؤولان شهرستان هستند و در تصمیم گیری‌های به هنگام نقش مهم اساسی دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: تقویت جبهه انقلابی و ارزشی نظام امروز به عنوان یک اصل مطرح است.

پدرام فر بر نقش مهم و اساسی رسانه در تنویر افکار عمومی تأکید کرد و گفت: اگر هیچ شناختی از نائل فرانسوی نیست، اما مهسا امینی حتی برای کودکان نیز شناخته شده است نشان دهنده نقش رسانه در مطرح کردن و برجسته کردن افراد است.

به گفته وی در حالیکه رسانه‌های معاند مهسا امینی را مطرح و برجسته کردند، اما هیچ رسانه‌ای نائل فرانسوی را معرفی و مطرح نکرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران انقلابی شهرستان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا فعالیت دارند، اظهار داشت: تیم خبرنگاران انقلابی، نیرو‌های جبهه انقلاب و جهاد تبیین هستند که در خط مقدم و در تیررس دشمن قراردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: خبرنگاران انقلابی به دلیل دفاع از ارزش‌ها خارچشم دشمنان انقلاب هستند و باید به خودشان ببالند.

پدرام فر ابراز امیدواری کرد با هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و خبرنگاران جبهه انقلاب از ارزش‌های انقلاب و آرمان شهدا آنگونه که شایسته است دفاع شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات