۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۴۱۸۱۵
مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان خبر داد؛

عطرافشانی زائران حرم رضوی توسط خادمان کانون‌های خدمت رضوی کاشان

عطرافشانی زائران حرم رضوی توسط خادمان کانون‌های خدمت رضوی کاشان
اصفهان – جهان دار از عطرافشانی عطرافشانی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی توسط خادمان کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان همزمان با شهادت امام رئوف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهان دار پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در این آئیین ۱۰ نفر از خادمیاران رضوی شهرستان کاشانی با یک و نیم تن گلاب ناب کاشان عطرافشانی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط خادمیاران رضوی اظهار داشت: صحن‌های حرم مطهر رضوی در طول این سه روز توسط خادمیاران عطرافشانی می‌شود.

جهان دار با اشاره به اینکه برای عطرافشانی یک و نیم تن گلاب از سوی خیران کاشان تهیه و ارسال شد، افزود: خادمیاران رضوی کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان به مدت سه روز در ایام پایانی ماه صفر عطرافشانی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: در این مراسم ۳۰ نفر از زائران دارای محدودیت‌های جسمی، نابینا، کم‌شنوا و ناتوان با مشارکت خیران کاشانی از سوی کانون خدمت رضوی شهرستان کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان یادآور شد: خیران شهرستان کاشان برای اعزام زائران نابینا، کم‌شنوا و ناتوان جسمی به مشهد مقدس ۹۰ میلیون تومان کمک کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات