۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۴۱۹۱۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نسل آینده باید با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شوند

نسل آینده باید با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شوند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر ادامه مسیر و راه شهدا، ابراز امیدواری کرد که نسل آینده نیز با همین معارف تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار با خانواده شهید علی اصغر خشنودی و جانباز دفاع مقدس اصغر خشنودی با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، گفت: با خون شهدا، جانفشانی آزادگان و ایثارگران و استقامت ملت ایران، نهال نظام اسلامی را به درخت تناور تبدیل کرده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس، افزود: تمام تلاش دشمن و استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این بود که نهال انقلاب اسلامی را از همان روز‌های نخست ریشه کن کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: نهالی که حضرت امام(ره) غرس نمود و خداوند به آن برکت داد مانند شجره طیبه ای که «أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ»، اما آنچه سبب شد این نهال به درخت تناور تبدیل شود خون شهدا، جانفشانی آزادگان و ایثارگران و استقامت ملت ایران بود.

وی افزود: خون شهدا، جانفشانی آزادگان و ایثارگران و استقامت ملت قهرمان ایران اسلامی سبب شده است تا نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومند و تناور تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر ادامه مسیر و راه شهدا، ابراز امیدواری کرد که نسل آینده نیز با همین معارف تربیت شوند و تربیتِ نسلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب درخانواده‌ها محقق شود تا نسل آینده به فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) آشنا شوند.

وی با اشاره به اقامه نماز اول وقت و اخلاص و سخاوت شهید علی اصغر خشنودی یادآور شد: آیت الله بهجت از قول استاد خودش آیت الله قاضی می‌فرماید، اگر کسی نماز اول وقت بخواند به مقامات عالی می‌رسد در غیر این صورت مرا لعنت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جواد بودن را یکی از صفاتی است که خداوند آن دوست دارد افزود: جواد بودن دل کندن و قطع علاقه از دنیا است و این درحالی است که برخی با وجود اینکه تمکّن مالی خوبی دارند، اما انفاق نمی‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات