۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۴۱۷۵۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اسلام، دینی فطری است

اسلام، دینی فطری است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه فرزندان خود را با سه ویژگی دوستی با پیامبر، دوستی با اهل بیت و تلاوت قرآن تربیت کنید، گفت: اسلام دین فطری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) در حسینیه مرکزی خالد آباد، گفت: فرزندان خود را با سه ویژگی دوستی با پیامبر، دوستی با اهل بیت و تلاوت قرآن تربیت کنید.

وی با اشاره به اینکه اسلام دینی فطری بوده و یکی از دستورات اسلام احسان به والدین است، افزود: اگر فرزند به تعداد قطرات باران در طول دوران آفرینش به مادر خودش خدمت کند نمی‌تواند جبران یک روز بودن در شکم مادر را تلافی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به فراگیری اسلام در زمان پیامبراکرم (ص) اشاره کرده و اظهار داشت: اسلام سه نفره‌ای که با پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) و حضرت خدیجه(س) آغاز شده بود طی سه سال بعد از فتح مکه در تمام شبه جزیره حجاز گسترش پیدا کرد به طوریکه طی مدت ۲۳ سال اسلام در تمام شبه جزیره فراگیر شد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآنن وعده بزرگتری داده است و اعلام کرده است اسلام همه دنیا را فتح خواهد کرد، افزود: امروز از هشت میلیارد جمعیت جهان، چهار میلیارد خدا را نمی‌پرستند، دو میلیارد مسیحی هستند و از دومیلیارد مسلمان، حدود چهارصد میلیون نفر شیعه هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: دین سه نفره صدر اسلام امروز به چهارصد میلیون نفر شیعه افزایش یافته است و این در حالی است که وعده خداوند تحقق هشت میلیارد است و روزی در تمام دنیا و سازمان ملل ندای اشهد ان علی، ولی الله سرداده خواهد شد.

وی در ادامه به جایگاه ایران در اتفاقات تاریخی اشاره کرد و گفت: امام موسی کاظم (ع) می‌فرماید مردی از قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و قومی به محکمی پولاد گرد او جمع می‌شوند که تند باد‌ها نمی‌تواند آن‌ها را به لرزه در‌آورد و از جنگ خسته نمی‌شوند و ترس به خود راه نمی‌دهند و بر خدا توکل می‌کنند و سرانجام به پیروزی می‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران با تبعیت از امام خمینی (ره) قیام کرد و به پیروزی رسید، اظهار داشت: ملت ایران شصت سال است با تقدیم شهید و تحمل تحریرم‌های شدید اقتصادی از امامین انقلاب جدا نشده و پرچمدار پرچم «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات