۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۴۱۹۲۲

خدمات رسانی گسترده‌ موکب‌های شهدای وزارت جهاد کشاورزی در مشهد مقدس

خدمات رسانی گسترده‌ موکب‌های شهدای وزارت جهاد کشاورزی در مشهد مقدس
مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: صدها زائر اولی از دیار سردار دل‌ها، توفیق تشرّف به پابوسی امام رئوف پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر، مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در این وزارت‌خانه، با اعلام اینکه امسال بحمدالله برای اولین بار، حجم زیادی از انواع خدمت رسانی به زائران امام رضا علیه‌‌السلام، توسط موکب شهدای سازمان‌های جهاد کشاورزی انجام شد، گفت: با مساعدت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده مقام معظم رهبری در این وزارت‌خانه، صدها نفر از زائر اولی‌‌های جنوب کرمان، پیاده به مشهد مقدّس، مشرّف شدند.

وی افزود: در مجموع ۹ موکب از سازمان‌های جهاد کشاورزیِ استان‌های: همدان، مرکزی، گیلان، ایلام، خراسان رضوی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و سازمان دامپزشکی، انواع خدمات مختلف را در ایام پایانیِ ماه صفر، به زائران باصفای حضرت رضا علیه‌السلام، ارائه نمودند.

مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشکر از همکاران خود که در ایام اربعین و بلافاصه پس از آن در روزهای پایانی ماه صفر، لباس خدمت به تن کردند و شبانه‌روزی در کربلای حسینی و مشهدالرضا، به زائرین خدمت رسانی کردند، به انواع خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: خدمات موکب‌های جهاد کشاورزی شامل: توزیع شربت، دمنوش، چای، صبحانه، نهار و شام، تامین اسکان، خدمات واکس، پیرایش و ... بود که با مساعدت و مشارکت خیّرین و نیکوکاران، تقدیم زوّار امام هشتم شد.

وی همچنین از اهتمام حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در موکب‌ها تاکید کرد و افزود: اقامه‌ی نمازهای جماعت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا، محفل ذکر توسّل، بیان احکام و مسائل شرعی، سخنرانی، مداحی و روضه‌خوانی، توزیع اقلام فرهنگی و ... از دیگر برنامه‌هایی بود که روحانیون و سایر خادمان شهدای جهاد کشاورزی، در مدخل‌های ورودی و شهر مقدّس مشهد، به زائران و مجاوران امام رئوف، ارائه کردند.

علی اصغر خواجه الدین

ارسال نظرات