۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۴۲۰۱۹
حجت الاسلام ذوالنور:

جامعه اطلاعاتی و امنیتی تلاش‌های نظام سلطه را خنثی کردند

جامعه اطلاعاتی و امنیتی تلاش‌های نظام سلطه را خنثی کردند
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر نمایندگان مجلس از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، تأکید کرد: جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور توانست تلاش‌های چندین ماهه نظام سلطه را برای ایجاد آشوب در این ایام خنثی کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جریان جلسه علنی امروزمجلس شورای اسلامی گفت: به جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور که تلاش چندین ماهه نظام سلطه و عیادی آنان و شیاطین را خنثی کردند خدا قوت می‌گویم. یکسال دشمنان تلاش کردند که این ایام را آشوب زده کرده و آشوب‌های گذشته را تکرار کنند ولی دستگاه‌های امنیتی کشور توانستند انواع بمب، مواد انفجاری و سلاح‌های مختلف را از مخفی‌گاه ایادی شیطان کشف کرده و این فتنه را خنثی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم شریف ما نیز ثابت کردند با اغتشاشگران و ایادی شیطان همراهی نمی‌کنند و این هم شور و بصیرت ما را به دنیا اعلام می‌کند و هم قدرت و هم اقتدار کشور را بار دیگر به نمایش گذاشت.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، از سوی تک تک نمایندگان قدردانی می‌کنم و از زبان شما به فرزندان گمنام این ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه اطلاعاتی کشور خدا قوت می‌گویم.

ارسال نظرات