در این زمینه، در یکی از صفحات مجازی متنی با عنوان « بیش از دو سال است که آقای ذوالنوری از ریاست کمیسیون امنیت ملی کنار گذاشته‌شده و هنوز با سربرگ آن برای اهداف غیرشرعی و قدرت‌طلبانه خود و با هدف عوام‌فریبی بنام شفافیت سوءاستفاده می‌کند!!! » منتشر شد.

این صفحه مجازی همچنین متنی نیز با عنوان «لازم به ذکر است از موانع اصلی اجرای قوانین حمایتی جمعیت به‌ویژه تخصیص زمین و ساخت خانه‌های ویلایی شخص آقای ذوالنوری می‌باشد » را پیش از این انتشار داده است.

در این زمینه حجت‌الاسلام‌ ذوالنوری در گفت وگویی در واکنش به این حواشی اظهار داشت: این اقدام نه اولین اقدام تخریبی و نه آخرین آن خواهد بود؛ بلکه هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، حجم، تنوع و گستره این تخریب‌ها رو به افزایش خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر مسئولیت‌های نمایندگان در ه‍یئت رئیسه، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس تغییر کند، ممکن است به‌تناسب آن تغییرات، سربرگ‌های جدید چاپ کنند، ابراز کرد: بنده نیز بلافاصله با پایان دوران مسئولیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیگیر این موضوع بودم و سربرگ های جدید بدون عنوان ریاست کمیسیون تهیه کردم و علاوه بر چاپ سربرگ‌های جدید، طبیعتاً با اوضاع فعلی اقتصادی کشور و گرانی کاغذ، آن سربرگ‌های باقی‌مانده را نیز که پشت و روی آن سفید بوده چون درست نبود که از بین ببریم، متولیان دفتر از آن‌ها به‌عنوان چک نویس، کاغذ باطله، فتوکپی و پرینت مقدماتی نامه‌ها استفاده می‌کنند.

وی این اقدام را غیرعمدی و سهوی دانست و افزود: به علت آنکه این کاغذهای چک نویس کنار چاپگر بوده، در اثر بی‌دقتی و کم‌توجهی کارمند دفتر، متن در داخل سربرگ قدیمی تایپ و چاپ‌شده و با توجه به حجم نامه‌ها، چون فرصت چک و بررسی و کنترل تک‌تک آن‌ها برای بنده نیز وجود ندارد، این اتفاق غیرعمدی رخ داده است.

حجت الاسلام ذوالنوری با انتقاد از دست‌اندرکاران این صفحه مجازی که در پایان این مطلب هشتک # بی‌تقوایی_ سیاسی را زده‌اند، مطرح کرد: با کدام ملاک و معیار تقوای سیاسی، یک عمل غیرعمدی و امر سهوی را به‌عنوان سوءاستفاده و تخلف تعیین کرده‌اند و با چه وسیله و با کدام علم غیبی، نیت و هدف بنده را کشف و احراز کرده که این اقدام برای اهداف غیرشرعی و قدرت‌طلبانه و با هدف عوام‌فریبی و  سوءاستفاده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عنوان کمیسیون با سربرگ قدیم، آن‌هم برای مردمی که سال‌ها افتخار خادمی آنان را داشته‌ام چه نفع و آورده‌ای برای من دارد که اگر این اشتباه غیرعمدی کارمند دفتر اتفاق نمی‌افتاد و نامه در سربرگ جدید دفتر که همه مکاتبات دفتر با آن انجام می‌شود، تنظیم می‌شد، فاقد آن نفع و آورده است؟!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به حواشی پیش‌آمده در مورد مخالفت وی با قانون جوانی جمعیت نیز افزود: بنده به اذعان بسیاری از همکاران در مجلس بیشترین تلاش خود را در تصویب و مطالبه در پیگیری اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت داشته‌ام.

گفتنی است، اخیرا شماری از کانال ها و شبکه های اجتماعی مدعیان انقلابی گری و عدالت خواهی در کانال های خود هجمه هایی علیه حجت الاسلام ذوالنوری را آغاز کرده اند.