۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۴۲۰۹۲
مسؤول بسيج اساتيد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان:

دشمن نتوانسته جهت گیری انقلاب اسلامی ایران تغییر دهد

دشمن نتوانسته جهت گیری انقلاب اسلامی ایران تغییر دهد
اصفهان – حسنی مقدم گفت: دشمن انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه انقلاب انجام داده است، اما در همه روش‌ها با شکست مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامرضا حسنی مقدم پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی تبیینی جنگ شناختی که درسالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، گفت: دنیای استکبار سال‌ها است انواع جنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در همه روش‌ها با شکست مواجه شده است، افزود: امروز نیز دشمن به سراغ سایر روش‌ها از جمله جنگ نرم و جنگ فرهنگی رفته است.

حسنی مقدم اظهار داشت: هرچند این روش‌ها از سوی دشمن همراه با آسیب‌های فراوانی بوده است، اما دشمن نتوانسته است جهت گیری انقلاب اسلامی ایران تغییر دهد.

به گفته وی دشمنان انقلاب امروز به مرحله‌ای از جنگ شناختی رسیده اند که یکی از پیچیده‌ترین و آخرین روش‌های جنگ است.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با بیان اینکه در این جنگ، میدان جنگ، ذهن مخاطبان است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب در این جنگ تلاش می‌کنند شناخت افراد در مورد حق و باطل را با مشکل مواجه کنند و جای حق و باطل و جلاد و شهید را عوض کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این برهه از زمان تزریق اعتماد و امید در بین دانشجویان بسیار مهم و ضروری است، گفت: کار فرهنگی را باید به دانشجو سپرد،دانشجو کار‌ها را خلاقانه‌تر و با هزینه کمتر انجام می‌دهند.

حسنی مقدم گفت:دانشجو باید آزمون و خطایش را در دانشگاه انجام دهد تا فردا بتواند یک مدیر خوب و یک مسئول کارآزموده برای ایران عزیز باشد.

وی با اشاره به این فرمای فرمایش رهبر معظم انقلاب که خروجی دانشگاه‌ها باید شهید چمران باشند، یعنی نخبه، درس‌خوان، متدین و متعهد به وطن باشند، افزود:  این مهم جز با وحدت همدلی و هماهنگی اساتید، مسئولین، کارکنان و دانشجویان محقق نخواهد شد.

لازم یه ذکر است، کارگاه آموزشی تبیینی جنگ شناختی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کاشان و آران و بیدگل به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی حرفه ای، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، شهید رجایی، دانشکاه کاشان و حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی این دانشگاه برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات