۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۴۲۲۱۴
نماینده ولی فقیه در فارس:

ایران اسلامی محور عدالت خواهی در جهان خواهد بود

ایران اسلامی محور عدالت خواهی در جهان خواهد بود
حجت الاسلام و المسلمین دژکام در رژه نیروهای مسلح فارس گفت:مسلمانان و منتظران امام عصر (عج) اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف پلید خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در رژه نیروهای مسلح فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور گفت: رمز موفقیت و پیروزی در این جنگ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صبر و مقاومت است و با ایستادگی پیروز این جنگ خواهیم بود.

وی افزود: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند عبرت خواهد بود و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله نیز با همه سختی‌ها در سایه صبر و مقاومت و ایستادگی برای اسلام و ایران و ملت سربلند آن به یادگار ماند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح ما در عرصه امتحانی متفاوت قرار دارند و این امتحان در نزدیکی قله‌های فتح و پیروزی است و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان، موجب خنثی سازی نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد شد.

امام جمعه شیراز گفت: به تمام دشمنان و بدخواهان ایران و اسلام پیام می‌دهیم که مسلمانان و منتظران امام عصر(عج) اجازه نمی‌دهند که آن‌ها به اهداف پلیدی که در سر دارند برسند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام افزود: قطعا ایران اسلامی در آینده محور عدالت‌خواهی و ظهور خواهد بود و و پرچم عدالت‌خواهی هیچگاه بر زمین نخواهد ماند.

ارسال نظرات