۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۷۴۲۳۱۸
آیت الله کریمی جهرمی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از برنامه‌های پرمحتوا و سخنرانان فاضل جهت رشد اعتقادی زائران حرم رضوی

لزوم استفاده از برنامه‌های پرمحتوا و سخنرانان فاضل جهت رشد اعتقادی زائران حرم رضوی
آیت الله کریمی جهرمی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده در خدمت به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا عليه السلام تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کریمی جهرمی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین مروی، با تقدیر از خدمات صورت‌گرفته در آستان قدس رضوی، از تولیت محترم به عنوان شخصیتی خودساخته و دلسوز یاد کرده و بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده در خدمت به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا عليهما السلام تاکید کرد.

وی اقبال مردم از کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران به حرم رضوی را معجزه‌ی حضرت دانست و بیان داشت: این حرکت عظیم مردم در ایام شهادت حضرت رضا علیه‌السلام و حتی پس از آن، نشان از تصرف دل‌ها و قلوب مردم توسط آن حضرت است که این امر، وظیفه‌ی خادمان این حرم مطهر را سنگین‌تر می‌کند.

آیت الله کریمی جهرمی ضمن تاکید بر بهره‌مندی دینی از اجتماع عظیم زائران در حرم مطهر تاکید کرد: باید سعی شود با بهره‌گیری از سخنرانان فاضل و با اخلاق و اجرای برنامه‌های پرمحتوا در جهت رشد اعتقادات و اخلاق مردم به خصوص زائران عزیز، از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

گفتنی است در ابتدای دیدار، تولیت آستان قدس رضوی، ضمن خوشامدگویی به معظم له، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده در سال‌های اخیر ارائه کرد.

ارسال نظرات