۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۲۳۵۶

عملیات دستگیری تروریست‌های وابسته به داعش

عملیات دستگیری تروریست‌های وابسته به داعش
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبرداد.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبرداد.

این نهاد همچنین چند فیلم از رصد و دستگیری این تروریست‌ها منتشر کرد.

بنابر اطلاعیه وزارت اطلاعات، این تروریست‌ها قصد داشتند تا ۳۰ انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را انجام دهند که سربازان گمنام امام زمان (عج) با کشف این توطئه، آن را خنثی‌سازی و تمامی عوامل آن را دستگیر کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده؛‌ از این تروریست‌ها مقادیر معتنابهی مواد انفجاری و بمب‌های آماده و حجم فراوانی مواد پیش‌ساز بمب، یک بسته 100 عددی چاشنی انفجاری و ابزار گوناگون الکترونیکی برای بمب‌های زمانی (تایمری)، 17 قبضه سلاح کمری آمریکایی همراه با گلوله‌های مربوطه، دستگاه‌های متعدد ارتباطی هوشمند و ماهواره‌ای، البسه نظامی و جلیقه‌ی انتحاری، مودم های مورد استفاده در اقلیم کردستان عراق و مبالغی ارزهای خارجی نیز توقیف شده است.

همچنین در بیانیه مذکور عنوان شده است؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) در روزهای اخیر طی سلسله عملیات‌هایی همزمان در استان‌های تهران، البرز و آذربایجان غربی، چندین پایگاه و خانه‌ی تیمی تروریست‌ها را مورد حمله قرار داده و 28 نفر از اعضای شبکه‌ی تروریستی مذکور را بازداشت کردند. این عناصر، وابسته به گروهک جنایت پیشه‌ی داعش بوده و تعدادی از آنها سابقه‌ی همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را دارا هستند.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات