۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۲۳۹۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

اجازه ندهیم نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه شود

اجازه ندهیم نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: نباید اجازه دهیم که مشغولیات زندگی و فضای مجازی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما کم رنگ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز در دیدار با جمعی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: دوران درخشان دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان برگی از برگ‌های زرین تاریخ این انقلاب و ملت می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: تمام کشورهای مستکبر و ابرقدرت پشت سر صدام علیه ملت ایران یک جنگ فرسایشی و طولانی مدت را به راه انداختند به امید آنکه این انقلاب نوپا را ساقط کنند ولی معادلات آنان نتیجه عکس گرفت.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: جنگ تحمیلی با وجود اینکه خسارت های مالی و جانی بسیاری برای کشور داشت از سوی دیگر این جنگ مایه عزت، خودباوری و تجربه برای آینده این نظام گردید به گونه‌ای که امروز ایران در بحث دفاعی و نظامی یکی از ابرقدرت‌های جهانی محسوب می‌شود که بی‌گمان این امر ناشی از تجربیات هشت سال جنگ در مقابل جهان استکبار می‌باشد.

حجت الاسلام رضوانی زاده عنوان کرد: ایام دفاع مقدس زمینه برای رشد و شکوفایی سرداران بزرگی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر عزیزان بود بنابراین باید دفاع مقدس را یک فرهنگ و یک نهضت ارزشمند و مقدس دانست.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز نباید اجازه دهیم که مشغولیات زندگی و فضای مجازی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما کم رنگ کند و نسل های جوان و نوجوان را با آن بیگانه سازد./1400/

ارسال نظرات