۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۴۲۴۱۴

تاکید آیت الله کریمی جهرمی بر حل مشکلات اقشار ضعيف جامعه

تاکید آیت الله کریمی جهرمی بر حل مشکلات اقشار ضعيف جامعه
آیت الله کریمی جهرمی بر لزوم توجه مسئولان به حل مشکلات اقشار ضعیف جامعه تأکید و تصریح کرد: امروز بسیاری از مردم در رنج و سختی زندگی می کنند از این رو باید بیشتر از قبل به قشرهای ضعیف جامعه توجه کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله کریمی جهرمی در دیدار آیت‌الله مصباح، خدمات انجام شده در راستای فقرزدایی گروه‌های مختلف مردم را بااهمیت دانست و گفت: امروز بسیاری از مردم در رنج و سختی فراوان و با آبروداری زندگی را پیش می‌برند و باید بیشتر از قبل به قشرهای ضعیف جامعه توجه ویژه شود.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط آیت‌الله مصباح، حضور روحانیون شیعه در کشورهای مختلف را بااهمیت دانست و ابراز کرد: راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای مفید و پرمحتوا زیر نظر عالمان برجسته دینی و یا حضور مبلغین در کشورهای مختلف سبب معرفی بهتر و رشد فرهنگ شیعه می‌شود؛ البته در این میان باید دقت کرد که در همه این اقدامات آنچه باعث اثرگذاری است زبان نرم، اخلاق خوب و مدارات با همهٔ مردم است.

آیت‌الله کریمی جهرمی اقدامات انجام‌شده در مدارس علمیه تحت‌نظر آیت‌الله مصباح، را سبب مسرت دانست و با بیان اینکه حوزه‌ی مشهد به سبب وجود بارگاه منور رضوی و سابقه عالمان دینی این شهر حوزه‌ای بابرکت است، بر حفظ اصالت و توجه به سنت‌های اصیل در حوزه علمیه تأکید کرد.

در ابتدای این دیدار نیز آیت‌الله سید محمدباقر مصباح گزارشی از اقدامات انجام شده در مشهد و برخی کشورهای دنیا پیرامون تأسیس حوزه‌های علمیه، رسیدگی به امور مستضعفین و تأسیس شبکه ماهواره‌ای هادی تی وی ارائه کرد.

ارسال نظرات