۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۴۲۴۵۹
امام جمعه دورود:

مؤلفه های اجتماعی و ارزش های انقلابی دوران دفاع مقدس زنده شود

مؤلفه های اجتماعی و ارزش های انقلابی دوران دفاع مقدس زنده شود
حجت الاسلام قائد رحمتی فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: مؤلفه های اجتماعی و ارزش های انقلابی دوران دفاع مقدس زنده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی، ظهر امروز، در یادواره 61 شهید شرکت سیمان شهرستان دورود، گفت: انسانیت و از خودگذشتگی از ویژگی های بارز شهدا بود که به تبعیت از امام راحل در جبهه های جنگ حضور یافتند و مقابل دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نظام ما را نگه داشته است، عنوان کرد: ادامه راه شهدا لازمه حفظ نظام و مقابله با توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام قائدرحمتی خاطرنشان کرد: باید از شهدا درس گرفت و در عرصه های مختلف با الگوگیری از شهدا نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه امروز نوع مبارزه و خاکریزها تغییر کرده است، گفت: خاکریز ما فرهنگ، اقتصاد و تولید است و باید متناسب با موقعیتی که در آن قرار داریم در مقابله با دشمن بایستیم.

امام جمعه دورود بیان کرد: راه و رمز موافقیت ما و رسیدن به قله های کمال و پیروزی پیروی و الهام گرفتن از خلوص، ازخودگذشتی و ایثار شهدا است.

حجت الاسلام قائدرحمتی با بیان اینکه مولفه های اجتماعی و ارزش های انقلابی که جوانان ما در دوران دفاع مقدس داشتند را باید امروز زنده کنیم، گفت: با الگوگیری از شهدا باید در عرصه های مختلف به ویزه در عرصه اقتصادی نقش آفرینی کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات