۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۲۴۸۷
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

اقتدار امروز ایران الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

اقتدار امروز ایران الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است
حجت الاسلام حسینی کیا گفت: ایران در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی و فناوری حرف برای گفتن دارد و همه این موارد الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگویی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: افراد صاحب تریبون از جمله فرهنگیان، اساتید، علما، روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل کنونی منتقل کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: جهاد، از خودگذشتگی، وحدت، ولایت‌مداری، تحت پرچم بودن برای اعتلای کلمه الله جزو فرهنگ دفاع مقدس است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ایران اسلامی از همه گردنه‌ها و موانع عبور کرده و به اوج قله رسیده به تعبیر مقام معظم رهبری بخشی از آن الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس در هم تنیده است، خاطر نشان کرد: ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و از سختی‌ها و تنگناهای معیشتی عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان پی برده‌اند که با تحریم مسائل اقتصادی از پای در نخواهیم آمد، برهمین اساس به سمت مبارزه فرهنگی روی آورده‌اند بنابراین باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: در آن دوران مادران و خواهرانی که زینب‌وار و زینب‌گونه جهاد و مجاهدت کردند و در پشت جبهه فرزند‌پروری کردند در واقع فرزندان مجاهدی را تحویل نظام اسلامی ایرانی دادند که حاصل آن ایران اسلامی مقتدر است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: ایران اسلامی در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی، فناوری حرف برای گفتن دارد و همه این موارد الهام گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است و همه ما رسالت داریم این را به نسل نو منتقل کنیم و اگر از این فرهنگ الگوبرداری کنیم یقین بدانیم مشکلات کنونی جامعه حل خواهد شد./1400/

ارسال نظرات