۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۴۲۵۷
آیت الله علوی گرگانی:

مسئولیت ما برای حفظ انقلاب بسیار مهم و سنگین است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی مسئولیت آحاد مختلف جامعه جهت حفظ انقلاب اسلامی را بسیار مهم و سنگین توصیف کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار با جمعی از سپاهیان کشور با گرامی داشت دهه مبارک فجر و تبریک سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولیت ما و همچنین تک تک آحاد جامعه برای حفظ این انقلاب بسیار سنگین و مهم است و همه ما باید قدردان این انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل ، همراهی مردم و زحمات علما و بزرگان و همچنین خون های پاک شهدا به ثمر رسیده است و ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم.

آیت الله علوی گرگانی استقلال و آزادی را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ما باید با قدرشناسی خود در برابر انقلاب این استقلال و آزادی را به نسل آینده هدیه کنیم تا آنها نیز از این شجره طیبه استفاده کنند.

وی دهه فجر را فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مبادا آنها دایه مهربان تر از مادر شده و بگویند که ما شما را بیشتر دوست داریم، آنها هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نیستند ولی در لباس حق جلو می آیند و ما باید مراقب باشیم.
 
آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: ملت باید آگاه و مواظب باشند و بدانند آن چه می تواند چاره کار ما باشد نظام اسلامی و انقلاب است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین در این دیدار با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت./924/پ202/ج

ارسال نظرات