۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۴۲۵۷۸
امام جمعه موقت کاشان:

هشت سال دفاع مقدس از قطعات نورانی تاریخ ایران است

هشت سال دفاع مقدس از قطعات نورانی تاریخ ایران است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس را نیز مقدس دانست و گفت: هشت دفاع مقدس از قطعات نورانی تاریخ ایران است که در طول تاریخ خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محمود عقاداتی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ملت ایران مدیون خانواده شهدا است.

وی عزت و عظمت و افتخارات و اقتدار امروز ملت ایران از رشادت و دلاوری‌های شهدا دانست و افزود: دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدا نیز ناشی از ایثار پدران و مادرانی است که فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: تشویق پدران و مادران برای حضور فرزندان خود در جبهه ها، صبر و استقامت خانواده شهدا سبب شد تا امروز ملت ایران از میوه صبر و استفامت خانواده شهدا استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه نباید ایثار و از خودگذشتگی و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس فراموش کند، اظهار داشت: ملت ایران باید قدردان خانواده شهدا باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار بر لزوم پاسداری از ارزش‌های درفاع مقدس تأکید کرد و گفت: دفاع از خود، مال، ناموس، دین و مملکت مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگانی که در دفاع مقدس شرکت داشتند خود نیز مقدس بودند، اظهار داشت: جوانان پاک، شیعه و عاشق ولایت با تبعیت از ولایت که برای دفاع از دین و نظام و ناموس خود دردفاع مقدس شرکت داشتند خود نیز مقدس بودند.

امام جمعه موقت کاشان هدف از دفاع را نیز مقدس دانست و با اشاره به اینکه روش دفاع نیز مقدس بود، افزود: رزمندگان اسلام اسرای دشمن را تکریم می‌کردند.

به گفته وی نتایج دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی مقدس بود و در طول جنگ‌های گذشته که بخشی از ایران به اشغال دشمن در می‌آمد در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن در نیامد.

حجت الاسلام اسلامی تبار حفظ جمهوری اسلامی ایران، بیمه شدن کشور، صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به سراسر جهان، امنیت پایدار، پیشرفت‌های نظامی، اقتدار و عزت را از دستاورد‌های دفاع مقدس دانست و گفت: هشت دفاع مقدس ازقطعات نورانی تاریخ ایران است که در طول تاریخ خواهد درخشید.

وی ابراز امیدواری کرد توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم و از دستاورد‌های خوش شهدا پاسداری کنیم و در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات