۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۴۲۷۱۳

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در لرستان تشییع می شود

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در لرستان تشییع می شود
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرهنگ سعید پناهی فرد که در درگیری با اشرار به شهادت رسید، در کوهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، سرهنگ دوم سعید پناهی فرد، فرمانده دلاور عملیات یگان امداد بندرعباس، پنج شنبه ششم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم سعید پناهی فرد از شهدای مدافع امنیت فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح از خیابان روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت گلزار شهدای کوهدشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت مدافع امینت، سرهنگ سعید پناهی فرد را تسلیت گفت.

در متن  پیام حجت الاسلام هبت الله هاشمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سرهنگ "سعید پناهی فرد" به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسألت دارم.

سرهنگ دوم شهید «سعید پناهی فرد»، رییس پلیس آگاهی شهر بندرعباس، اهل شهرستان کوهدشت و از طایفه اولادقباد،۳۴ ساله و دارای دو فرزند است که عصر پنج شنبه ۶ مهرماه در درگیری با قاچاقیان در استان هرمزگان به  درجه  رفیع شهادت رسید.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات