۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۴۲۷۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

در جنگ ترکیبی و شناختی نتوانستیم نسل جوان را با جبهه حق آشنا کنیم

در جنگ ترکیبی و شناختی نتوانستیم نسل جوان را با جبهه حق آشنا کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی نتوانستیم نسل جوان را با جبهه حق آشنا کنیم و این کم کاری نهاد‌های تبلیغی ازجمله روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم معارفه حجت الاسلام عقیلی امام جمعه شهرستان بادرود، با تقدیر از زحمات ۱۲ ساله حجت الاسلام قاسمی به عنوان امام جمعه منطقه امام زاده و اقامه نماز جمعه و شئون مربوط به امامت جمعه ابراز امیدواری کرد از وجود ایشان در سنگر امامت جمعه در منطقه دیگر استفاده شود.

وی ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام عقیلی امام جمعه جدید منطقه امام زاده افزود: ایشان از فضلای آشتیان و از شاگردان آیات عظام گلپایگانی و مکارم شیرازی بودند که امامت جمعه شهر سامان در استان چهارمحال بختیاری و امام جمعه و نماینده رهبری در شهرکرد را داشتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم داشتن دو صفت خداوند رحمان و رحیم و رحیمیت تأکید کرد و اظهار داشت: خداوند نسبت به مومنان رحمت ویژه دارد و نسبت با مومنان رحیم و رئوف است.

به گفته وی خداوند نسبت به مومنان، نیرو‌های انقلاب و نیرو‌هایی که برای انقلاب هزینه کردند، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه آن‌هایی که دل در گرو انقلاب دارند رحمان و رحیم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه روحانیت مدارس را فراموش نکنند، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان و حضور در مدارس آموزش و پرورش مستحب نیست و آنرا برای خود واجب بدانید.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات سال گذشته حضور نوجوانان و جوانان در کف خیابان به دلیل قصور ما بود، افزود: در جنگ ترکیبی و شناختی ما نتوانستیم نسل جوان را با جبهه حق آشنا کنیم.

به گفته وی کم کاری اختصاص به نهاد‌های تبلیغی از جمله روحانیت، صدا و سیما، ارشاد و سازمان تبلیغات است، اما الان خطاب من روحانیت است و باید تلاش کنید حتی یک روز خود را بدون جلسه با جوانان سپری نکنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره اینکه در حکم رهبر معظم انقلاب به من پنج دستور است که مخاطب اول آن من و سیزده امام جمعه منطقه کاشان هستند، گفت: خدمت به مردم، کمک به اعتلای جوانان، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ارتقاء محتوای خطبه‌های نماز جمعه و نشست‌های دینی و تبلیغی و هچنین رفتار مردمی پنج دستور رهبری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلالب با شناختی که از منطقه کاشان دارند راهکار داده و می‌فرماید سلوک شما مردمی باشد، افزود: بعد از حکم حجت الاسلام حاج علی اکبری به شما، حکم رهبر معظم انقلاب به من مد نظر شما باشد، ضمن اینکه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اهتمام داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأکید اندیشمندان آمریکایی برای جلوگیری از تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان، گفت: توصیه هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب، «علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی» را بعنوان یک سند در نظر داشته باشید و هر مسؤولی بررسی کند کدام یک از توصیه‌ها به او اختصاص دارد و برای تعجیل در ظهور آن را عملیاتی کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات