۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۴۲۸۳۸
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توجه به خدمات عظیم دولت سیزدهم در کنار نقد سازنده

ضرورت توجه به خدمات عظیم دولت سیزدهم در کنار نقد سازنده
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه دولت انقلابی شبانه روز در حال تلاش است، تصریح کرد: باید در کنار نقد دلسوزانه ای که به دولت داریم، خدمات عظیم صورت گرفته نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان ساری که در آستان امامزاده عباس (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، سالروز دو میلاد خجسته و مبارک رئیس مکتب و رئیس مذهب و روز اخلاق و مهرورزی، وجود حتی یک روحانی کج فکر را برای جامعه مضر دانست و گفت: نباید بگذاریم حتی یک فرد وابسته به روحانیت هم در مقابل نظام و جریان انقلاب قرار گیرد.

وی از جامعه روحانیت علیرغم همه مسائل و مشکلات موجود در این حوزه به عنوان سالم ترین قشر در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: اگر همین ضعف معیشتی که جامعه روحانیت و طلاب به آن مبتلا هستند در جامعه‌ای دیگر وجود داشته باشد آسیب‌های زیادی خواهد داشت، آسیب به این جامعه، هدف حساب شده دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جامعه روحانیت از بنیه اعتقادی ایمانی ولایی برخوردار است، تصریح کرد: در مسأله جهاد تبیین نیازمند تربیت مربیانی هستیم که حوادث و مسائل مختلف بتوانند با برخی از افراد که دچار خطا و اشتباه شدند صحبت کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به وجود فضلای خوب در استان مازندران و قم، بر ضرورت حضور پررنگ این قشر در جامعه به عنوان افرادی که قدرت اقناع سازی بالایی دارند تأکید کرد و گفت: عقل اجتماعی و انتقادی خیلی مهم است، گاهی ممکن است انتقادی به حق بوده اما به‌جا نباشد، در حال حاضر ما یک دولت انقلابی ولایی داریم که شبانه‌روز ندارد.

وی با بیان این که در دولت گذشته جنگ بین میدان و دیپلماسی به راه انداخته بودند، ادامه داد: اما رئیس دولت سیزدهم در سازمان ملل تصویر سردار سلیمانی و قرآن را با افتخار بالای سر می‌برد‌ و با ۱۵ کشور همسایه ارتباط درست برقرار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انتقاد ما به دولت و مسؤولان به جای خود باقی است، گفت: باید در کنار نقد دلسوزانه ای که به دولت داریم، این خدمات عظیم صورت گرفته نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به ساخت و تولید واکسن و صادرات آن اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن با بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی ماهواره نیز در کشورمان ساخته شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات