۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۴۲۹۱۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت آشنایی طلاب با علوم روز در کنار فراگیری دروس حوزه و کسب تقوا

ضرورت آشنایی طلاب با علوم روز در کنار فراگیری دروس حوزه و کسب تقوا
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: یک طلبه باید در کنار تقوای الهی و مطالعه دروس حوزه با علم روز نیز آشنا بوده و سرباز واقعی امام زمان (عج) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فیضیه بابل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه با تاکید بر این که همیشه باید به یاد امام زمان(عج) باشیم، افزود: شروع سال تحصیلی و افتخاری سربازی امام زمان(عج) از میان این همه انسان جای تبریک دارد.

وی، تحصیل در حوزه را فرصت مغتنمی برای طلاب دانست و افزود: اگر ورود طلاب صادقانه و مبارک باشد در آینده علمی آنها نیز در جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه ساری با بیان این که برخی ها پس از تحصیل در صف دشمنان امام زمان(عج) قرار گرفتند، تصریح کرد: این عده با این که علم داشتند گمراه شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حوادث سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر عده‌ای منحرف شدند شرط این است که حضرت مهدی(عج) شما را قبول کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود بر لزوم صداقت و خوب درس خواندن از سوی طلاب تاکید و بیان داشت: یک طلبه باید در کنار تقوای الهی و مطالعه دروس حوزه با علم روز نیز آشنا باشد.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت بالای مدرسه علمیه فیضیه مازندران گفت: این در این مدرسه هم رنگ و بوی تقوا قوی است و زمینه برای رشد علمی مهیا است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات