۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۴۳۰۴۹
خزعلی مطرح کرد؛

تعیین حق زمین بالمناصفه بین پدر و مادر در قانون جوانی جمعیت

تعیین حق زمین بالمناصفه بین پدر و مادر در قانون جوانی جمعیت
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تعیین حق زمین بالمناصفه بین پدر و مادر در قانون جوانی جمعیت گفت: خطر ورود در سیاهچاله جمعیتی جدی است.
 

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آئین واگذاری زمین به ١٣٠١ متقاضی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اظهارداشت: خرسندم که امروز برای یک حرکت بزرگ و احیا یکی از قانون‌های بر زمین مانده در کنار مردم خراسان رضوی هستم. قانونی که در مسیر ترویج سنت پیامبر و تحکیم خانواده، و در جهت ازدیاد نسل امت پیامبر (ص) است.

وی افزود: امیدوارم خانواده‌های ما به ویژه بانوان که محور خانواده هستند توجه بیشتری به کیفیت و کمیت فرزند آوری و فرزند پروری داشته باشند تا بخشی از مشکلات و چالش‌هایی که در جمعیت با آن مواجه هستیم، در سال‌های آینده با پشتیبانی‌های صورت گرفته و با فرهنگ سازی مناسب برطرف شود.

خزعلی گفت: شاید پنج یا شش سال بیشتر فرصت نداشته باشیم که برای بهره گیری از پنجره باز جمعیتی و نیفتادن در سیاه چاله جمعیت برنامه‌ریزی کنیم و با شرایط فعلی که خانواده‌ها به یک یا دو فرزند بسنده می‌کنند خطر ورود در سیاهچاله جدی است مگر اینکه خانواده‌های دارای ۵ و ۶ فرزند رواج پیدا کنند.

وی بیان داشت: برای تسهیل تشکیل خانواده و ترویج سادگی زیست خانواده، ترویج دوری از تشریفات و ازدواج آسان و فرزندآوری نیاز به فرهنگ سازی داریم.

خزعلی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور که می‌گویند، وعده ندهید بلکه عمل کنید، ادامه داد: ایشان مکرر می‌فرمایند نگویید این کار را انجام خواهیم داد از فعل ماضی استفاده کنید کار را انجام دهید و گزارش کار ارائه دهید.

ارسال نظرات