۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۴۳۳۰۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رژیم جنایتکار اسرائیل تنها زبان زور می‌فهمد/ ضرورت حمایت از جبهه مقاومت

رژیم جنایتکار اسرائیل تنها زبان زور می‌فهمد/ ضرورت حمایت از جبهه مقاومت
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رژیم جنایتکار اسرائیل تنها زبان زور می‌فهمد بر ضرورت حمایت از جبهه مقاومت در برابر جنایتکاران صهیونیست تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان‌الاقصی که در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: همه مسلمانان از شنیدن خبر عملیات طوفان الاقصی خوشحال شدند، مسلمانانی که بیش از هفت دهه با قتل و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست دل‌آزرده و رنج کشیده بودند با عملیاتی این چنین پیروزمندانه خوشحال شده و دعا کردند.

وی بیان این که رژیم جنایتکار اسرائیل تنها زبان زور می‌فهمد، افزود: خدای بزرگ خبر می‌دهد که در گذشته هم این سرزمین به‌وسیله مردمانی جبار و ستمکار مورد غصب قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خاطر نشان کرد: قوم موسی(ع) از جانب ایشان به سطح فلسطین و بیرون راندن غاصبان فراخوانده شدند، در سوره مائده از آیه ۲۱ تا ۲۴ خدای بزرگ دو راهبرد را معرفی می‌کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که موسی(ص) و قومش جلوی دروازه فلسطین آمدند تا با کسانی که اینجا به ستمکاری مشغول شدند بجنگند و آنها را از این سرزمین پاک بیرون کنند که این ماموریت الهی بود، افزود: اما عده‌ای که اکثریت بنی اسرائیل بودند گفتند ما اینجا می‌مانیم، راهبردشان این بود که ابتدا ظالمان باید رها کرده و بروند بعد وارد شوند که این راهبرد جواب نداد و در نتیجه چهل سال در آن سرزمین سرگردان شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که راهبرد بعدی حمله به ظالمان بود که اقلیت بنی اسرائیل این راهبرد را تعقیب می‌کردند اما بقیه همراهی نکردند، تصریح کرد: بعد از موسی(ع) حضرت یوشع(ع) با همراهی اکثریت مردم این راهبرد را عملیاتی و موفق شد ظالمان را بیرون کند و بنی اسرائیل به سرزمین مقدس وارد شده و خانه و زندگی خود را گرفتند.

حجت الاسلاام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز هم ما چنین جریانی را در مقابل خود می‌بینیم که بیش از هفت دهه افرادی آدم‌کش، کودک‌کش، جانی و ظالم مسجدالاقصی را غصب کردند، گفت: در این مدت راهبرد نرم، دلسوزانه و با نصیحت اجرا می‌شد تا جایی دلشان به رحم بیاید اما تجربه نشان داده که این راهبرد نتیجه نمی دهد و باید حمله کرد و بر سر غاصبان همچون طوفان تاخت و آن‌ها را بیرون کرد.

وی با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص داشتن چهارمین ارتش دنیا، بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی این ادعای رژیم صهیونیستی را خنثی کرد و نشان داد این رژیم جعلی هر روز متزلزل تر از گذشته است.

امام جمعه ساری از عملیات طوفان الاقصی با عنوان مهم ترین عملیاتی که در طول هفتاد سال اخیر انجام شد یاد و تصریح کرد: این عملیات نشان داد که باید بر ظالمان یورش برد و باید همچون صاعقه بر سر ظالمان فرود آمد، ظالمان به ترس و وحشت افتادند باید هم بترسند و بدانند که این عملیات‌ها تا زمانی که این رژیم غاصب از این سرزمین برکنده شود ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از مردم مازندران به دلیل حضور در جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان الاقصی، تاکید کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و انجام چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات