۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۴۳۳۱۷
فرمانده سپاه کاشان:

رزمندگان جبهه مقاومت برگ زرین دیگری رقم زدند

رزمندگان جبهه مقاومت برگ زرین دیگری رقم زدند
اصفهان- سرهنگ اکبری گفت: رزمندگان جبهه مقاومت روز گذشته برگ زرین دیگری را بر پیروزی‌های خود در مقابل صهیونیست‌های غاصب رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری یکشنبه شب در تجمع و جشن پیروزی بزرگ حماس و حمایت از مردم مظلوم، غیور و مبارز فلسطین در عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه «طوفان الاقصی» که در میدان ۱۵ خرداد شهرستان کاشان برگزار شد، با تبریک پیروزی‌های حماس گفت: ملت مقاوم و قهرمان فلسطین همچنان پای کار ایستاده است و پیروزی‌های درخشان تری را در روز‌های آینده رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان و نهضت فلسطین آماده‌تر و با نشاط‌تر از قبل پای آرمان‌های خودشان ایستاده‌اند، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت روز گذشته برگ زرین دیگری را بر پیروزی‌های خود در مقابل صهیونیست‌های غاصب رقم زدند.

فرمانده سپاه کاشان ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصورش این بود که می‌تواند با حمایت‌های برخی کشور‌های عربی منطقه جبهه شمال و جنوب فلسطین را تضعیف کند تا توان ورود به جنگ جدیدی را نداشته باشند.

سرهنگ اکبری عملیات دیروز حماس و ملت شجاع و قهرمان فلسطین نشان ثابت کرد همچنان پای کار ایستاده است و پیروزی‌های درخشان تری را در روز‌های آینده رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: ملت فلسطین طی ۸۰ سال گذشته ثابت کرده است همچنان پای کار آرمان‌های خودش که همان آرمان قرآن، اسلام، اهل بیت (ع) وآزادگان جهان و بشریت است ایستاده است.

به گفته وی رژیم صهیونیستی اسرائیل در ماه‌های اخیر به دنبال تخریب مسجدالاقصی خاستگاه دینداران و دین مداران جهان بود تا آن را به معبد تبدیل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان یادآورشد: امروز آرمان فلسطین فقط یک آرمان اسلامی نیست، بلکه آرمان انسانی و بشری است که در مقابل جبهه استکبار و ظلم قرار دارد.

سرهنگ اکبری افزود: کتابی را که نخست وزیر اسرائیل با موضوع فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین با خود به سازمان ملل آورده بود و به همه نشان داد، کتاب راهبرد مبارزه ملت مسلمان با این رژیم غاصب صهیونیستی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات