۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۴۳۶۲۷
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

توجه به مسئله فرهنگ در دستور کار دولت قرار دارد

توجه به مسئله فرهنگ در دستور کار دولت قرار دارد
مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: توجه به مسئله فرهنگ در دستور کار دولت قرار دارد و با تصویب و ابلاغ و در نهایت اجرا شدن لایحه عفاف و حجاب، ناهنجاری ها برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت که همراه با رئیس جمهور به استان فارس سفر کرده در جمع روحانیون فارس، مسئله فرهنگ را در دستور کار دولت بیان کرد و گفت: بدحجابی یک فرآیند چند ساله بود که به خاطر مدیریت های نا مناسب فرهنگی در جامعه رخ داد.

وی افزود: نباید توقع داشت یک روزه مسئله حجاب حل شود و امیدواریم با تصویب و ابلاغ و در نهایت اجرا شدن لایحه عفاف و حجاب، ناهنجاری ها برطرف شود.

مشاور رئیس جمهور به ظرفیت های حوزه علمیه فارس اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه فارس باید از دستاوردها و ظرفیت های خود نمایشگاهی ارائه کند تا هم مردم نسبت به خدمات حوزه آگاهی یابند و هم مسئولین بتوانند از ظرفیت های حوزه استفاده کنند.

وی افزود: ما آمادگی داریم از طرح های روحانیون در بخش های دولت استفاده کنیم و با ارتباط سازنده دولت و حوزه علمیه شاهد هم افزایی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در پایان به نقش مساجد در رشد فرهنگی و معنوی جامعه اشاره کرد و گفت: مساجد یک ظرفیت های خدادادی برای رشد فرهنگی و دینی مردم هستند که دولت تلاش می کند موانع فعالیت مساجد را بر طرف کند تا مساجد جایگاه حقیقی خود در جامعه را پیدا کنند.

ارسال نظرات